حالا من یه چیز گفتم :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

حالا من یه چیز گفتم

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ

درست من گفتم خوش حالم از فیلتر تلگرام و اینستاگرام 

ولی خدایی این چه وضع برای نت درست کردن :/

هر لحظه در حال قطع و وصل شدن یه سایتم میخوای باز کنی باید کلی سلام و صلوات بفرستی که آیا باز بشه آیا باز نشه  .

فیلتر شکنم که دیگ با این اوضاع کار نمیکنه ... عجبا :/


خب من الان با سایتای خارجی کار دارم برم به کی بگم دقیقاً :/


+تازه فردا هم رزمایش دارن تا اندی روز ... اگر دیدید ما منفجر شدیم یا انواع بیماریا و اینا رو گرفتیم بدونید برا چی بوده :/ 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲

نظرات  (۸)

۱۲ دی ۹۶ ، ۱۵:۴۱ دیوانه ...
اول اینکه دو تا پست تو یه روز از شما بعید بود :| شوکمون کردین عصن :|
دوم اینکه نت ما هم همینطوریه
کلا شورای امنیت داره بازیمون میده :|
پاسخ:
:))) تقصیر شورای امنیت دیگ :| وگرنه من دوتا پست نمیذارم ک -_-

هووف ... خب این که درست نیس :/
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۶:۳۶ بامبـو ❧☘☙
نت من که خوبه
فیلترشکنم ندارم که اصلا بخوام استفاده کنم
:)
پاسخ:
خوش به حال شوما -_-
من واقعاً نیاز دارم به اینترنت اونم از نوع پر سرعتش که فیلتر شکنم کار بکنه :(
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۱ ام اسی خوشبخت
اوضاع بدیه, فکر نمیکنن یه سری آدم بیچاره برای کارشون اینترنت لازم دارن.
پاسخ:
واقعاً ... الان معلوم نیس چه فکری کردن اینکارو کردن ...
۱۳ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۲ ام اسی خوشبخت
قطعا فکر نکردن، فقط قطع کردن ببینن تاثیر داره یا نه.
پاسخ:
هووف ... امیدوارم اوضاع برگرده به حالت قبل 
به عوض این که سرعت اینترنت بیشتر بشه  ....
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۸ گندم بانو
چیزی که واسه خودت نمیپسندی واسه دیگران نپسند خب! :))
آه تلگرام دوستا گرفتت :دی

چقد همه رزمایش دارن این روزا :/
پاسخ:
سلااااام :)
🙄🙄 خو منم هر چی برا خودم میخوام برا بقیه میخوام ک-___-
میگم چرا دو روزه نمیتونم برم تلگرام هااا:)))

عه جای شما هم هست؟!؟ نمدونم والا
واسه من سایفون کار میده واسه سایت ها
فقط سر تلگرام مسخره بازی در میاره قطع میشه
پاسخ:
اوهوم ...
عامل اصلی نت ضعیفففف-_-
سلام ... :)
باید یاد بگیرم از بستر نت استفاده کنیم حالا می‌خواد تلگرام باشه یا چیز دیگه و سوادمون رو توش بالا ببریم...
البته این وضع واقعا مایه تاسفه برای جامعه،سرعت افتضاح اینترنت باعث میشه تر و خشک با هم بسوزن
پاسخ:
سلام (:
درسته ... دقیقا الان تر و خشک دارن باهم میسوزن ...
ای کاش یه راه دیگ انتخاب میکردن...
۱۷ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۷ فاطمه. صاد
اینستاگرام و تلگرام می آیند و میروند تنها وبلاگ است که میماند...
پاسخ:
واقعا ...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.