مکان امن :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مکان امن

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ق.ظ

یعنی تو این دنیای مجازی و واقعی به این بزرگی ... آدما نباید برای خودشون یه جای امن و دِنج داشته باشن!؟ ...که هر وقت دلشون گرفت یا نه اصلا نیاز داشتن یه مدتیو با خودشون خلوت کنن و تنها باشن. برن یه سَری بهش بزنند.


داریم همَمون از این محل ها داریم(چه واقعی،چه مجازی)

و چقدر بد میشه ، این مکانای امنی که بهشون عادت کردی نا امن بشه...

اون موقست که معنی واقعی تنهاییو میشه حس کرد، تنهایی در کنار آوارگی...


+انگار قانون شده، مصادف با شروع امتحانات من سرما خورده بشم !

+در هجدهم دی ماه سال۱۳۹۶یک عضو جدید به خانواده ما اضافه شد . عشقِ عمشه❤

+عاقبت این نت ضعیف مرا خواهد کشت :|


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸

نظرات  (۱۳)

۱۸ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۵ هاژ محمود
سلام

مبارکا باشه! ^_^
ان شاالله قسمت خودتون!

پاسخ:
سلام 

متشکرم ^__^

بهمچنین ان شاءالله :) 
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۱ دیوانه ...
مام سرما خورده بودیم وقتی سرما خوردن وقت امتانا مد نبود :|
اینقد لپشو بکشید دیگ طرفتون نیاد :|
موگوم شما این گوشیو بندازید تو خیابون بعد من هماهنگ میکنم یه تریلی از روش رد شه بگید از دستم افتاد یکی دیگ براتون بگیرن :|
مکان امن همون دفترچه خاطراتمونه و بس0:
پاسخ:
اوهومم چه وعضشه واقعاً :/
من هنو ندیدمش ک بزارید یکم بگذره ..میکشم حتماً میکشم -_- :))

خیلیا بهم این پیشنهادو دادن :)) ... منتها بعید میدونم دیگ برام یکی دیگ بگیرن چون همینیم که دارم با پولها خودم گرفتم :/
خو خیلی خوبه نگهش دارید جاشم به کسی لو ندید یه وقت ..
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۷ دیوانه ...
اوه اوه دعای داداش محمودو :|
پاسخ:
ان شاءالله قسمت شمام بشه ، شما میتونید ، پدر خوبی میشید:|

:دی
خدا واسه عمش نگهش داره
پاسخ:
ممنونم
خدا عزیزای شمارو هم براتون نگه داره، ان شاءالله
قدم نو رسیده مبارک :)
پاسخ:
بسی ممنان:)
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۷ پوریا آریافر
منم اتفاقا سرما خورده بودم، رفتم شکایت پیش خدا گفتم اخه این وقتش الان بود
هیچی صبح بلند شدم دیدم رفع شده :دی
باور کن :)))
قدم نو رسیده مبارک
پاسخ:
خو خیلی خوبه دیگ اعتراضم میکنید خدا سر ما خوردگیتونو خوب میکنه، حالا من برم اعتراض شاید سرمم درد بگیره:)) (شوخی) ، ولی یه چیزی هست چه شرطی گذاشتید برا خوب نشدن :دی

باور میکنم ...

خیلی مچکر

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۳ پوریا آریافر
سوال خیلی خوبی پرسیدی
چون من دقیقا خدا رو تهدید کردم، گفتم مگه نگفتی یک ساعت تفکر از ۷۰ ساعت یا ۷۰ سال (دقیق نمیدونم) بالاتره
پس منی که الان دارم تفکر میکنم رو چرا جلوش رو گرفتی (با اخم گفتم)
اگر خوب نشم نمیتونم خوب تفکر کنم، سریع خوبم کن حس دکتر نیس، وگرنه تفکر نمیکنم ها
هیچی دیگه ترسید تفکر نکنم اکی کرد صبح فرداش :))))

تازه یک بار هم این اتفاق برام افتاد و اومدم پست گذاشتم:

http://skylove.ir/post/تهدید-کردن-خدا

به خدا دیوونه نیستم، برای من جواب داده خخخخخ
پاسخ:
باعشه ، باشه  منم تست میکنم ... تازه میگم یکی دیگه رو هم خوب کردی (شما) منم باید خوب بشم .

آر هاتفاقاً خونده بودم . فک کردم این همونه .. کلاً حرفتونو با زور پیش میبرید :)))

بله این برمیگرده به میزان ایمان و توکلتون دیونگی نیس ک
دعا کنید برا منم جواب بده ... چون الان حالم خوب نیس و نمیتونم تمرکز کنم .
به نظرم همیشه ی همیشه جای دنج و امن آدمها که با خودشون خلوت و تنهایی پیشه میکنند همیشه دنج و امن می مونه، مگر اینکه اونجا یک جای عمومی باشه و به اشتباه به جای دنج تعبیر شده بوده باشه!

عزیزمممم تولد عشق عمه ش مبارک :)
پاسخ:
نه میشه که عمومی نباشه و کاملا خصوصی باشه اما یه سری افراد اونجارو برات نا امن کنند با کنجکاویی زیاد ... البته 🤔 یه سری جاها هم هست همینجور که میگی عمومیه اما ما فک میکنیم خصوصیه🤔

^____^ مچکرم لوسی می جان ❤
۲۰ دی ۹۶ ، ۰۶:۵۷ بامبـو ❧☘☙
گاهی خودمون ناامنش میکنیم حتی!! :|
إن شاءالله زود زود خوب بشی جانم *_*
خدا حفظش کنه براتون، تولدشم کلی مبارک :))
جون آدمو به لب میاره ولی نمیکشه، کاش می کشت!
پاسخ:
واقعاً :/

ان شاءالله ، الان صدام در نمیاد دیگ -_-

ممنونم عزیزم ، ان شاءالله خدا عزیزای شمارو هم حفظ کنه 

...
مبارکه مبارکه 😍 عمه عمه 😍
اسم نی نی چیه؟😍

دقیقا همون موقعی که کل خونواده میان اتاقت تو احساس نا امنی میکنی D:
پاسخ:
^___^ مچکرم 

حسین :)

:))) والا .... البته این یه موردش :دی
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۶ پسرک فضایی
سلام :)
و من درس حسرت داشتن همچین جایى که میگین هستم نا امنشم ندارم امنش پیشکش :/
عمه بق بقو ^_^
پاسخ:
سلام (:

عجب وضعیه -__-

یِس *_*
۲۶ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۰ ام اسی خوشبخت
قدم نو رسیده مبارک :)
چقدر سخته از دست دادن این مکان های امن.
حالتون بهتره ان شالله ؟
پاسخ:
ممنونم ^_^

خییییلی سخته ...

خوبم خداروشکر ... ولی سرما خوردگی مارا وِل نمیکند ک-_- یعنی سرفه زیاد میکنم (و البته شدید)
۲۷ دی ۹۶ ، ۱۸:۲۲ ام اسی خوشبخت
برای سرفه شربت یا اسپری پکتوگل بخرید, یکی دوبار استفاده کنید قطع میشه. به هر کی توصیه کردم گفته کاملا موثره, شما هم امتحان کنید. گیاهی هم هست.
پاسخ:
عه ، باشه حتما میگیرم . خیلی ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.