... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

...

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ

چقدر دلم تنگ شده برای نوشتن قدیم ... با اسم مجازی بق بقو 

چقدر چقدر... حتی اگر صدتا وبلاگم درست کنم ولی هیچی اینجا و بق بقو نمیشه ...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵

نظرات  (۲۰)

ببین چرااااغ کی رووووشنه:)
پاسخ:
ببین کی اولین نظرو بعد مدتها توی وبلاگم گذاشت *_*

من بودم هاا ولی تو یه وبلاگ دیگ البته همچنان اون وبلاگ رو هم دارمش :دی
خب بنویسیم. منم تازه اومدم :)
میشناسیم همو ;)
پاسخ:
توی همین فکر هستم ... ان شاءالله 

من یه حدس زدم ... بنا به حدسم باید شملیا و اسرا و پلاک هفت رو بشناسی !!؟؟:دی میشناسی؟
ان شاء اللـه.

آره آره درست حدس زدی خودمم :دی :))
پاسخ:
^_____^

اصلاً سبکت (نوع نوشتن ، انتخاب قالب، سلیقت ) میشناسم دیگ :دی :)))
مثلا قالبم رو تغییر دادم شناخته نشم :)))
البته فراموش کرده بودم شما اینستای من رو هم داری. کسی اونجا بشناستم اینجا هم شناختنم واسش آسون تره :)
پاسخ:
:)))
نه اون بیس انتخاب قالبت تغییر نکرده :دی
ساده و ملیح بودن توش حفظ شده :))
:دی :))
پاسخ:
^_^
آقا حساب نیست! تهنا تهنا تو یه وبلاگ دیگه؟ ما چی پس؟ گناه نداریم؟ هوم؟ هوم؟ هوم؟
پاسخ:
آدرسشو میفرستم برات :)
پس خوش برگشتی! :-)
پاسخ:
ممنونم (-:
اره وافعا منم صدتاوب ساختم ولی هیچ جا اون وب پری دریا اصلیم نشد
پاسخ:
اصلا وب، همون اولین وبی که ساختی تامام
دقیقا ^_^
بق بقو ، حرف نداره :)
پاسخ:
^_^
یک آشنا هم، خیلی لطف داره:))
خب ینویس. خب بگو بق بقو کجا رفته؛)
پاسخ:
ان شاءالله

بق بقو از دست این که این وبلاگ توسط بچه های دانشگاه لو رفت:| به یه وبلاگ دیگ پناه برد:دی میآیم میگویم برایتان:)
برگشتن خیلی خوبه
همون حس که میگی ارزششو داره
منم تازه برگشتم دقیقش یادم نیست چقدر نبودم ولی الان حالم خوبه از برگشتن
موفق باشی:)
پاسخ:
خب شمام خوش برگشتی ^_^

زنده باشی:)
درگیری ای که راجبتون داشتم این بود که تو خونه هم بق بقو صداتون میکنن؟ 😂😂😂
بق بقو رو ما هم دوست داریم ، یه حس خوبى توش داره :))
پاسخ:
:))) ... البته تو خونه هم گاهی اسم بق بقو میاد ولی خب به عنوان اسم وب :)) دیگ اسمی بود که به یادگار از فضای مجازی نگهش میدارم :دی
وقتی میگم بق بقو یاد یه دختر با انرژی پر حرف میفتم که همش میخواد بق بقو کنان حرف بزنه :))) [ولی در واقعیت کم حرفم]

ممنونم😊
یه جورى حرف میزنین انگار قراره بق بقو دیگه نباشه؟ :(
پاسخ:
نه تا وقتی من زنده باشم بق بقو هم هست ان شاءالله :))
خوش آمدید :)
پاسخ:
خوش باشید(:
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۰ ام اسی خوشبخت
جاتون خالیه, بنویسید :)
پاسخ:
^_^
چشم
خوب میشد اگه میشد برگشت به وبلاگ نویسی ها ...
پاسخ:
چرا نشه ؟
میشه ، فقط باید حرفی برای گفتن داشت
خب فقط یه بار اومدید اَدی کنین برین ؟ این نشد دا
پاسخ:
میدونم-_-
اما منتظر یه فرصتم ... مناسب باشه 
امشب یاد مام باشید !
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۳ عینکی عینکی
کجایی؟؟؟
پاسخ:
همین دور برام:دی
بهت پیام دادم واتس اپ
:))
پاسخ:
((:
اسمتون رو خیلی شنیدم ولی وبتون رو هنوز ندیدم :)
سلام
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدید :-)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.