بزرگی فقط در تو معنا شود/ وجود از نگاه تو پیدا شود :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بزرگی فقط در تو معنا شود/ وجود از نگاه تو پیدا شود

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ب.ظ

نمیدونم میخونه ، نمیخونه ... یک نفر یا چند نفر شدن ... ولی ای کاش میشد ببینم کیا دارن منو مخفی دنبال میکنند :) شاید نیاز بود چند نفریو حذف میکردم .

چرا بیان این قابلیتو گذاشته ؟چرا واقعاً ؟


بگذریم 

سلام عیلکم ؛ ان شاءالله با وجود مشکلات موجود حال همه خوب باشه ;)

یه فیلمی دیروز یا دو روز پیش داشتم میدیدم اسمشم یادم نیس الان ، یه دیالوگ داشت میگفت بزرگ نشو ؛ بزرگ شدن درد داره !

خدا وکیلی درد داره -_- البته من بعد  این مدت نیومدم برای غر غر :))

اصلاً بزارید مشکلات نگم بگم امتحانات اینجوری بهتر ... امتحانات از بدو تولد ما شروع میشه تا لحظه ای که فرشته مرگ میادو درخواست جونمونو میکنه. و چه بحث پیچیده ای هست این امتحانات اصلاً اینجوری بگم ما زندگی نمیکنیم همش در حال امتحان دادنیم و تمام

چند روزی هست دارم سخنرانی های استاد پناهیان رو حول موضوع " تعیین کننده ترین عامل در مقدرات بشر" رو گوش میدم الان وسطای جلسه هفتم هستم . یازده جلسه هست. خیلی خوبه حتی بعضی جلساتش رو دوبار هم شده گوش دادم . دوست داشتید گوش بدید ... البته که باید با صبر و حوصله گوش بدید چون هم زیاده و هم پر مطلب :)

پنلو باز کردم تا یه پست دیگ بزارم . چرا اینارو نوشتم نمیدونم :/


پ.ن.1:ای کسانی که منو مخفی دنبال میکنید خب بیاید بهم بگید من که کاریتون ندارم :| منو از این استرس برهانید لطفاً :|

پ.ن.2:الان از سبک نوشتنم  راضی نیستم .اما انقد مینویسم تا یه روز همونی بشه که میخوام . 

۹۷/۰۳/۳۱

نظرات  (۱۴)

سلام :)

من زمان امتحانا به فلسفه وجودی امتحان فکر می‌کردم و همیشه به این نتیجه می‌رسیدم که امتحان گرفتن فقط در شان خداست. امتحانی که بشر بگیره ظلمه. یکسان بودنش هم ظلمه، یکسان نبودنش هم ظلمه. چون خدا از افکار و توانایی و ذات مخلوقش با خبره میتونه ازش امتحان بگیره. کی گفته استاد هم در این جایگاهه؟

یاد اون زمان افتادم یه کم غر زدم :))
پاسخ:
سلام

والااااا ؛ این چیزایی که استادا میگیرن نباید اسمشو امتحان گذاشت :| بنظرمن هر معلم یا استادی باید متناسب با هر کسی یه امتحان جدا بگیره :| یا نه امتحانا یکسان باشه نمره دادن فرق بکنه ... بالاخره تواناییا یکی نیس که هر چند درسا یکی باشه ...
این بحث امتحان خیلی پیچیدست -_-

خیلی کم بود :دی
به نظر من در هر صورت ظلم میشه.

بخاطر دور شدنم از اون فضاهاست وگرنه تو همون دوره اندازه دیوان سه‌جلدی غر می‌زدم :))
پاسخ:
[آیکون تفکر از نوع عمیقش]


حق میدم :))
سلام

فک کنم آی ام یکی از اونا! :دی

آیا این مطلب ربطی ب این ک احتمالا شما امتحاناتونو خراب کردید و مشغول تغییر افکار عمومی می باشید دارد؟ :دی

ماشالا حاج آقا صحبتشاون طولانیه -____-

و من الله توفیق
پاسخ:
سلام

خو شما آشنا هستید پس :دی 

نه بابا من هنوز امتحانام شروع نشده که :)))) حالا اینجا میگم کدوم استادمون میاد و میخونه اینجا رو حالا اصلاً بیاد بخونه کدوم گوش میده و امتحان نمیگیره :|

ماشاءالله ..آره :دی
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۱ آقای هرمیت
بزرگ شدن واقعا درد داره ! مخصوصا اونجاش که متوجه کارای اطرافیانت میشی ، اونایی که در نگاه بچه گانت خوب بودن و الان متوجه کارای بدی میشی ! :)

جالبه که حتی بعد از مرگ هم نکیر و منکر میان سوال میپرسن و امتحان ادامه داره :/

منم اصولا اون چیزی که میخوام بنویسم با اون چیزی که مینویسم خیلی فرق میکنه :|
پاسخ:
آخ آره :)

آره ، باز خوبیه اون دنیا اینه که میدونی داری سوالات مشخص شده جواب میدی ولی اینجا امتحانات کاملاً مخفی و سِکرت طور هستن تشخیص دادنش گاهاً سخت 

هوووم :|
به نظرم وقتی درسها یکیه و انتظار ما از خروجی یکیه منطقیه که امتحانها یکی باشه. البته در سطح دانشگاه منظورمه نه ابتدایی و راهنمایی.
برای پست کامنتم نیومد برای پاسخ کامنت اول کامنت گذاشتم :دی
پاسخ:
درس یکیه اما انتظار از خروجی نباید یکی باشه -_- آخه آدمایی که دارن امتحان میدن یکی نیستن و ظرفیت ذهنیشون یکی نیست!!! و حتی شرایطشون !!! 

مهم اینه بحث ، بحث شیرین امتحان :دی
۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۰ محمدعلی ‌
سلام
من یکی از مخفی‌هام!
پاسخ:
سلاام 
عههه
ممنون از اطلاع :)

۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۲ شـمـلـ ـیا
من میدونم چ فیلمی دیدی :)))
پاسخ:
عه همین الان از وبت دارم میام :))

واقعاً اسمش چیه !!؟؟! 
چرا یکیه. مهندس عمران باید بلد باشه استاتیک حل کنه. جراح باید بلد باشه جراحی کنه. خروجی یکیه دیگه. میشه برحسب ظرفیت های ذهنی قانون های نیوتن رو تغییر بدیم؟
گفتم اینو برای ابتدایی و راهنمایی نمیگما. برای درس یونی میگم. تو ابتدایی و راهنمایی حرفت درسته نه خروجی قراره یکی باشه و نه ظرفیت ذهنی یکیه و نه شرایط.
الان در مورد یونی میگی یا مدرسه؟ :/
پاسخ:
حرفت درست بالاخره یک جایی باید امتحان گرفته بشه تا مشخص بشه طرف متخصص یانه اما...

هر چی میخوام بگم گره میخوره به امتحانای خدا:)) اصلا ما هیچکاره ایم این امتحانای زمینیم که ادما از هم میگیرن فرمالیتس و بخشی از امتحانای خداست
گاهی واقعا گیج میشم از این همه تداخل منظم:)
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۰:۳۸ قاسم صفایی نژاد
امتحانات الهی سخت و شیرینه.
پاسخ:
بله اگر موفق ازش بیرون بیای شیرین هست.
کاش اونام که منو مخفی دنبال میکردن مبگفتن! اعتصاب کنیم بیان یه حرکتی بزنه اصلاا :/// هعیی
پاسخ:
اوهوم ، حداقل بیان یه توضیح برای دنبال کردن مخفی میذاشت خوب بود البته توضیح موجه :)
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۵ ام اسی خوشبخت
علیک سلام
چقدر خوبه همیشه حواسمون به امتحانها باشه.
تا تلاش نکنیم که به خواسته هامون نمیرسیم، پس بنویسید :)
پاسخ:
سلام علیکم و رحمت الله و برکاتٌ :))
اره واقعا ، خدا کمکمون کنه لحظه به لحظه زندگیمون با خدا باشه و یادمون باشه کوچک ترین اتفاق زندگیمون یه امتحان

بلی... ان شاءالله :)
برداشتم از پستت امتحانای خدا بود برای همین کامنتی براش نداشتم و ترجیح دادم به همون امتحانات دانشگاه بپردازم :))
پاسخ:
-_-
:)))
۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۰ شـمـلـ ـیا
من این دیالوگو تو فیلم لئون شنیدم
پاسخ:
نه لئون نبود🤔
ایرانی بود ... درباره قاچاق انسانم بود فک میکنم
۰۲ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۸ شـمـلـ ـیا
چه موضوعی😐
پاسخ:
همینجوری زدم یه کانال فیلم داشت نشستم نگا کردن دیگ شانس بود 🙄

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.