فیزیک2 :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

فیزیک2

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ

وقتی درسیو که باید ترم دو دانشگاه برداری ترم هشت برمیداری، همین میشه که شده. و تو دو جلسه آخر رو که داشته تمرین های مهم تر رو حل میکرده رو نمیری من فقط یک نفرو تو اون کلاس میشناختم . اون یک نفرم مرسی ازش که خبر نداد کلاس داریم پاشو بیا ... استاد هم گفته این بچه های که نیومدن انگار کلاسای درس رو شوخی گرفتن ... حالا کیه که بره بگه جناب من به شخصه خبر نداشتم:/

ضد حال بود دیگ ... سه روز دیگه هم امتحان پایان ترمشو دارم .

سه جلسه غیبتی که توی کلاسش داشتم سر هیچ و پوچ بود!!

حذفم نکنه یه وقت این دم آخری ... اسیرم کنه!

۹۷/۰۴/۰۱

نظرات  (۱۵)

منم فیزیک یک رو ترم هشت ورداشته بودم :|
بعد 8 ترم داشتم دمای آب رو اندازه می‌گرفتم :|
پاسخ:
ارع واقعا من آز فیزیک رو که میرفتم یه جاهایی خندم میگرفت :|
آز مدار ، آز الکترونیک، آزمنطقی و... اینارو گذروندم :|
ترم هشت رفتم آز فیزیک دو گذروندم:/
۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۳ هاژ محمود
سلام

اسیر شدید رفت :دی

ان شاالله ک حذف نمی کنه :)
پاسخ:
سلام

آیییی خدایا:( ... روی گواهی پایان تحصیلش بنویسید فیزیک دو تا لحظه اخر ولکٌنـش نبود :|

ان شاءالله ...
۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۹ آقای هرمیت
شما بخونید جزوه هم بگیرید بخونید بقیش با خدا
انشالا حذف نمیکنه -_-
پاسخ:
اره جزو رو گفتم عکساشو برام بفرستن ... من میخونم دیگ توکل بر خدا
ان شاءالله
اشتباه نوشتم من :|

منظورم همون آز فیزیک بود
پاسخ:
اشکال نداره

حدس زدم ... اخه گفتید اندازه گیری دمای اب :)
من فیزیک ۲ رو ۱۰ شدم! :/
مگه پیش نیاز چیزی نیست؟
پاسخ:
اصل پاس شدن:|

برای ورودی ما چارت عوض شد(پیش نیاز نیس) . فیزیک یک رو گذروندم اونم چون ترم یک خودشون انتخاب واحد کردن ، دو موند تا الان هووف
:)

یاد اون روزا افتادم. استاد مجبورمون می‌کرد گزارش‌کارو دستی بنویسیم :| و این پدیده برای من سخت‌تر از جابجایی کوه بود :| من 90% تمرینامو تایپ می‌کردم
پاسخ:
:))
باز خوبه به تایپ کردن راضی بودید . من به عمرم انقد گزارش کار ننوشته بودم که برای فیزیک دو (هر ازمایش سه چهار صفحه پر مینوشتم) نوشتم . البته چهار تا گزارش کار اخرو یکجا بردم:||
۰۲ تیر ۹۷ ، ۰۰:۲۵ 1 بنده ی خدا
😂😂😂وااای مرسی که هستی.
عاقا من ترم چهارم،فیزیک دو پاس نکردم هنوز.ترم بعد میخوام بگیرم.
موردات داریم ترم 10 عه.😐19 واحد درس داره.
ینی میگم جا داره حالا حالا.حرص نخور
پاسخ:
:)))
آخه من  باید فارغ التحصیل بشم توی هشت ترم و تاقبل همین تابستون ان شاءالله تا از مهر برم برای ارشد

ببین منم هِی این ترم اون ترم کردم افتاد ترم هشت دیگ هر جور شده بردارش هر چند مگه شانس داشته باشی تداخل با درسای دیگت نداشته باشه که من نداشتم ترمای پیش:دی
ولی ترم هشت کلا هفت واحد تئوریم موند که برنامم قشنگ خالی بود با همون استاد که میخواستم برداشتمش بالاخره :دی
حالا خدا کنه تموم بشه دیگ
۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۷ قاسم صفایی نژاد
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
برو روشنگری کن زودتر :)
پاسخ:
روز امتحان ببینمش ،صحبت میکنم باهاشون .
چه بد!!

امیدوارم که پاس کنی درس رو!!
پاسخ:
ان شاءالله

البته تاجایی که میشناسم . همچین استادی نیس و این که یه درس سه واحدی چهار بار حق غیبت دارم ... توکل برخدا
اون موقع تاثیر داره به نظرت؟
پاسخ:
اخه الانم که پیداش نمیکنم که استاد دانشکده پایست من مهندسی ... بعد درس سه واحدی چهارتا حق غیبت داری بعد با شناختی ازش دارم فک نکنم حذف کنه حالا شاید نمره کسر کنه ... نمیدونم ان شاءالله که مشکلی پیش نیاد
بگیرید کتلتش کنین ای استادای بی وجدان رَ :|
پاسخ:
نه استادمون خیلی خوبه-__-
کلا یوخده با فیزیک مشکل دارم:|
بی خیال جانم، زندگی با همین دیوانگی هاست که می گذرد :دی
همه چی درست میشه ان شاءالله
پاسخ:
اون که اره بامبو جان :))

ان شاءالله
۰۴ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۹ ام اسی خوشبخت
این فیزیک همیشه دردسره! ان شالله که حذف نمیکنه.
پاسخ:
اره اره ...
ان شاءالله
فردا امتحانشو دارم 😑
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سر کلاس آز فیزیک 2 یه دختره ترم 7 بود. من همش خندم میگرفت که بیچاره بعد این همه واحد تخصصی که پاس کرده، اینجا داره درستی کیرشهف رو اثبات می کنهD:
پاسخ:
یه ترم بالایی توی کلاس یه ترم پایینی خیلی مظلوم و مورد ظلم قرار میگیره من کشیدم میدونم :|

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.