چی میشد، اگر عملی میشد! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چی میشد، اگر عملی میشد!

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

گاهی وقتا عین تو فیلما دوست دارم دستمو محکم بزنم رو میز محل کارم و هر چی روش هستو بریزم زمین 

و یه دیالوگ بگم : بسته دیگ تمومش کنید !



+میگن آدم به هر چی فکر کنه در عمل هم انجامش میده  :))

۹۷/۰۵/۰۸

نظرات  (۸)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فکر کنم خیلی کِیف بده!
ولی خب احتمالا بعدش خودم باید وسایلم رو جمع کنم:/
پاسخ:
منم فکر میکنم از بار عصبانیتت به بها شکستن اجسام رو میز کم میشه !

اوهوم:/؛ حتی شاید خسارت هم ازت گرفتن :/
این فقط وقتی در واقعیت جواب میده که در مقام مدیرعامل باشیم :)) وگرنه آخرش به اندازه اولش مقتدرانه تموم نمیشه :دی
پاسخ:
اره اینم هست :))

اما شنیدید میگن مرگ یه بار شیون یه بار =)) حداقل دلت خنک میشه هر چند لحظه ای :دی
سلام

آیا ب نظرتون بهتر نیست ک سرتون بکوبید ب میز!؟ :دی
حمله انتحاری کنید دیگه! :دی
پاسخ:
سلام

اون کارو کردم منتهی یکم لطیفتر :دی سرم میذارم رو میز نبینم کسیو:))

ارزش ندارن اونا من از خودم مایه بزارم🙄:دی

یا حتی مینونی بزنی تو گوششون و اینو بگی:))
پاسخ:
وای اره:))
نههههه جمع کردن بعدشو دوشت ندارم! ترجیح میدم یه چیز شکستنی گنده رو بکوبم به دیوار!
یااااا پرتاب کنمش روی زمین. :)
پاسخ:
مهم اینه یه چیز باشه بشکنه -_-

این راهایم که گفتی همش خوبه و هیجان انگیز
جاتون نیستم که ببینم دقیقا وضعیت چقدر بغرنج بوده...
ولی باید برای خودتون صورت اجتماعی خوبی ترسیم کنین...

پ.ن:
خوشحالم اینجا هنوز پابرجاست :)
پاسخ:
شاید اگر کس دیگه ای بود اصلا هم براش مهم نبود . یا حتی خوشش میومد اما من نه
درسته ...

پ.ن:
^_^ .
گاهی وقت ها هم باید گذاشت رفت؛ بی خبر و یهویی، همین :)
پاسخ:
اوهوم ...
:|
پاسخ:
!:

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.