خواهر❤ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

خواهر❤

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ

این چند روز از هر فرصتی برای گریه استفاده میکنم . البته دست خودم نیست.دلایلم خیلی زیاده!

دوره دبیرستان یکی از همکلاسیامون به شدت اروم و گوشه گیر بود ، از مدرسه جدید اومده بود . دوستش میگفت چون خواهرش ازدواج کرده رفته اینجوری شده. میگفت یه زمانی درس خون و رتبه یک مدرسمون بود اما وقتی خواهراش ازش دور شدن درسش افت کرد. دانشگاه با هم یک رشته قبول شدیم . همچنان ساکت و اروم یک ترم خوند ازدواج کرد:) الان هم یه تو راهی داره.

اما چرا اینو گفتم ، برای این که همیشه تعجب میکردم که خب حالا خواهرت رفته تو چرا انقد خودتو اذیت میکنی باز میاد میبینیش دیگه ... اما الان درکش میکنم....

۹۷/۰۵/۱۱

نظرات  (۹)

مبارکه :)
پاسخ:
البته خواهر من خیلی وقت ازدواج کرده چند روز پیش به خاطر انتقالی همسرش رفتن یه شهر دیگ که خیلی از ما دور...
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۱ برگ و بارون
تنهایی آدم ها رو نابود می کنه؛ اینکه یه همدلی نباشه، اینکه هیشکی نباشه و بدون دغدغه نتونی حرفات رو بهش بزنی، اینکه بی هوا شروع کنی به حرف زدن و اون بهت توجه کنه. به همین راحتی می تونه نابودت کنه، باید یکی باشه ...
پاسخ:
گاهی وقتا هم همین که باشه کافیه.
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۴ دختر خانوم❤
کاش منم خواهر داشتم و میتونستم درک کنم☺
پاسخ:
:)
سلام
نباید ازدواج خواهر اذیت کننده باشه ، زاویه دیدتون رو تغییر بدین به این فکر کنید که اون قرار فرد دیگه ای که دوستش داره و براش نگرانه خوشبخت بشه
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ازدواجش منو ناراحت نکرده، دوری منو ناراحت کرده:)

ممنونم بهمچنین
دنیا محل رنجه :((
پاسخ:
واقعاً...
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۶ عینکی عینکی
میفهمم. وقتی خواهر‌منم ازدواج کرد خییلی آروم و بی پر و بال شدم
پاسخ:
دقیقا منم بی پر بالم :((
دقیفا منم همینطور شدم..
باازدواج خواهرم و رفتنش تو یه شهر خیلی دور به شدت افت کردم...اما دیگه دوره راهنمایی به حالت اول برگشتم..

احه من همه خواهر و برادرم یهو باهم دور شدن خیلی گناه داشتم..
پاسخ:
هعی

اره خیلی سخته اونجوری دیگ... حس بیکسی بهت دست میده
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالا باز میاد می‌بینیش دیگه ناراحتی نداره کهD:
پاسخ:
-____-
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۴۱ عینکی عینکی
درست شد. ولی خب اینطوری برا هر کامنت باید اینو بزنم‌که 😣😣
پاسخ:
آره دیگ راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه -_-

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.