از قدیم همینجوری بودیم:| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

از قدیم همینجوری بودیم:|

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ب.ظ

مامانم زنگ میزنه به خواهرم بعد از سلام واحوال پرسی سعی میکنه گزارشات رو بده که ازون طرف خواهرم ، میگه اره میگفت بق بقو ... مامان از یه جایی دیگ شروع به حرف زدن کرد و هر بار سعی مامی بنده با شکست مواجه میشد و خواهرم میگفت اره اتفاقا تعریف کرده. خلاصه تلفن قطع میشه

مامان: یعنی دستشویی هم میری بهش میگی؟!؟!:|

من:  😑🙄🙄

مامان:انقد که بهش اطلاعات میدی وقتی اینجا بود اطلاعاتت نداشت

من: درست دوره نمیشه بی خبر بمونه که،میشه؟!🙄😐


+من واقعا دلم تنگ شده

۹۷/۰۵/۱۹

نظرات  (۶)

:)) آورین آورین
پاسخ:
باتشکر :دی
دلتنگی و دوری از کسی که بهش عادت کردی مزخرف ترین حالتیه که نمیخوای یه ثانیم تجربش کنی
پاسخ:
اوهوم ...
,تو خونه ما برعکسه
من هر چی میخوام بگم به خواهرا قبلش مامانم با جزییات براشون تعریف کرده!
پاسخ:
سرعت عمل مامانت بالاست:))
تازه از بس میپرسن چه خبر من میگم هیچی سلامتی بهم میگن یکم خبر دادن رو از مامان یاد بگیر:))
پاسخ:
:))))
یاد بگیر :دی
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۴۷ قاسم صفایی نژاد
چقدر خوب و دقیق و کاربردی هست این جمله:
انقد که بهش اطلاعات میدی وقتی اینجا بود اطلاعاتت نداشت
:))
پاسخ:
:)))
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۴ عینکی عینکی
😂😂😂 عاشقت شدم اصلا
پاسخ:
قربونت❤😂😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.