شاتل :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

شاتل

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ
اصلاً فکر نمیکردم این قطع و وصلی مودم انقدر بیخ پیدا کنه :/
در این حد مجبورم کنه کاری که بلد نیستم و این پاسخگو آنلاینم توضیح داد و من الکی گفتم اها گرفتم رو انجام بدم ؛ مودم رو ببرم سر خط مخابرات -_-
من تا حالا پریز مخابرات رو ندیدم تو خونمون !؟! نمیدونم چیه داره نویز میندازه به جون مودم و اینترنت من ، پهنا باندمم کم کردن هاا بازم هست .
جدیداً هم که شاتل جان لطف کردن و تلگرام رو پشتیبانی نمیکنند . شرکت خصوصی انقدر مثبت :/ انقدر تابع :/ 
۹۷/۰۵/۲۱

نظرات  (۶)

سلام

آیا از ما می پرسین ک پریز دیدین یا ن!؟؟!!؟؟
ما چ بدونیم

مگه نویز گیر وصل نی؟!


شرکتتون عوض کنین! -_______-

پاسخ:
سلام 

نههه من که خودم بلدم ;|
گفتم شمام در جریان باشید مخابرات یه پریز گذاشته تو خونتون که یه سیم داره مستقیم وصل مخابرات -__-


حدوداً پنج بار زنگ زدم هر بار یه چیو تغییر میدادم و اونام مانیتور میکردن ... متوجه نشدن


تازه همین پارسال شاتل انتخاب کردم -_- اگر برم بیرون ازم خسارت میگیرن حداقل یه سال دیگ باید باشم :))
adsl همیشه نویزه :|
مودم 4G خیلی بهتره
پاسخ:
مشکل از سیم کشی خونه هاست :| آخه ما خیلی به مخابرات نزدیکیم نباید انقد نویز داشته باش

ندارم که :((
اینا هم خیلی زرنگن
هر مشکلی پیش میاد می گن مشکل از سیم کشی خونس! :/


شاید هر 5 بار هیچی تغییر ندادین :دی


ان شاالله ک مشکلتون برطرف بشه
بالاخص اونم وقتی ک منتظر نظر استادتون هستین *_^
پاسخ:
:)))
آخه خونه ما قدیمیم هست نمیتوستم نظریشونو رد کنم -_-


چرا بابا اسپلیتر رو یه بار قطع کردم الان تلفنمون یه روز وصلش نکردم هر کی زنگ میزنه خونمون فک میکنه نیستیم :))) یه بار جای مودم رو تو خونه تغییر دادم :/ 


ان شاءالله 
استادم جواب داد اونم چه جوابی ... گفت من تا اول مهر ماموریتم :| با ایمیل در ار تباط باشید یکی نیس بهش  بگه من که در ارتباطم شما نیستی :/
اره. سیم برق خودش شدیدا نویز میندازه. همه جا هم سیم برق با تلفن باهمن :|
پاسخ:
اوهوم ... سیما خودشون نویزن 
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۰۱ عینکی عینکی
شاید آه و حسرت ما بسته با گوشی بگیر ها گرفتت
پاسخ:
:))
اتفاقاً بسته خیلی بهتر :)
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۶ ๓iŞŞ  คຖē
وا ینی شاتل شما اینطوریه؟
شاتل بابام که تلگرام رو پشتیبانی میکنه!
شاید چون خودتون مثبتین شاتلتون هم اینطوری شده
پاسخ:
نه دیگ شاتل اگه قطع باشه برا همه قطع:))
منو بابا شما نداریم که :|
حالا شاید استانا فرق بکنه نمیدونم اما اینجا پشتیبانی نمیشه یه تماسم با قسمت فنی بگیری همون اول میگه اینو...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.