خواب :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

خواب

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۰ ب.ظ

دیشب کلی خواب دیدم ... تیکه تیکه هیچ کدومم به هم ربط نداشت فقط دوتاش یادمه

اولیش این بود که بهم گفتن خانم، استاد مشاور شما استاد فلانی نیس که گفتم پس کیه گفتن استاد م ... یعنی بهتر بگم این تیکه خوابم کابوس بود چون داشت گریم میگرفت :/ اخه استاااد م :(( تو خوابم اسایش ندارم از دستش~_~


یه قسمت از خوابمم این بود که رفتیم قم*_* بعد میخواستیم بریم حرم ... یادم رفته بود به شملیا زنگ بزنم بیاد ببینمش تو راه که داشتیم میرفتیم بهش زنگ زدم دعا دعا میکردم برسه بیاد من ببینمش که این خواب هم تموم شد -_-


رفتم یه خواب دیگ یادم نیس ولی...

۹۷/۰۵/۲۳

نظرات  (۸)

۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۷ برگ و بارون
پس به خیر گذشته :D

این خوابای که اون جاهای خوبش یادت نمیاد خیلی روی اعصابن : (
پاسخ:
آره خداروشکر خواب بود :)

اوهوم ...
خواب زن راست نیست :)
پاسخ:
پس چپ است :)

خواب ظن داریم فکر میکنم .
این که وقتی درستم تموم شد خواب ببینی امتحان داری خیلی مزخرررفه:|
پاسخ:
اره اینم خیلی بده و وقتی بیدار میشی میبینی همه چی خواب بوده حس خیلی خوبیه 
ما که خوابامون کشت و کشتاره 😐😐
پاسخ:
کمتر فیلم جنگی ببین :|
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۴۴ عینکی عینکی
😂😂😂😂
شملیا 😂😂😂😂

اون استاده -_-
پاسخ:
:دی تازه با خودمم میگفتم ای وای یه چیزی هم براش نگرفتم بهش بدم دست خالی بده :))

-____-
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۸ آقای هرمیت
اون وقت خوابای من اینجوری ان که توشون هر دفعه یا من دارم دنبال یه چیزی میدوئم یا یه چیزی داره دنبالم میکنه و من دارم فرار میکنم :|
بعد از شدت تپش قلب ناشی از گول خوردن بدنم بیدار میشم :/
پاسخ:
من از این خواباهم میبینم . پرت شدن از ارتفاع..یا ارتفاع گرفتن در حدی که از فرت هیجان حس میکنی قلبت اومده توی دهنت و حتی وارد خلاء شدن
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۰ آقای هرمیت
-__-
یه مشت روانی ریختیم تو بلاگ :|
پاسخ:
:)))
روانی چو روانی بیند خوشش اید:|
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۷ آقای هرمیت
گل گفتی خواهر :|
پاسخ:
قربانت برادر :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.