D&G :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

D&G

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

روی کیف پولم نوشته بودD&G


داداش: میدونی معنی این یعنی چی؟

من: نه یه مارک دیگ

داداش: نه معنیش چیه، مخفف چیه دی و جی؟

من: نمیدونم اونو دیگ:|

داداش: یعنی Dogو گربه

قیافه جفتمون: :)))))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۵

نظرات  (۱۰)

گربه خوب بود :))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
😂😂😂اره
خودم کیف کردم از تعریفش🤣
😁😁
قیافه هر دو برای ما مربع شده 🤔🤔
پاسخ:
یه شکلک خندست که دستاشو زده به زمین از خنده زیاد :))
:))))))))جواب منطقی تریه
زمان ما ربطش میدادن به اسرائیل و فرار مغز ها و یهود و چمیدونم از این حرفا!
بعد تهش میفهمیدیم تولیدی برادران عباسپور بوده:)))
پاسخ:
تولیدی برادران عباس پور=)))
سلام

اگه چیز خنده داری هست
تعریف کنیم تا با هم بخندیم


:دی
پاسخ:
سلام

مرسی که غیر مساتقیم گفتید اصلا خخنده نداشت :))))
خخنده نمی دونم
ولی جالب بود :دی

پاسخ:
🙄🙄🙄
باعشه خب یه لبخند که زدید دیگ🙄
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۰ عینکی عینکی
😂
پاسخ:
:))
داداشتون یه جاهایی رُ فینگیلیش کار کرده بنظرم!
پاسخ:
اره همینش جالب بود میخواست یه چیزی جوابمو بده فلبداحه گفت-_-
چه ذهن خلاقی!
پاسخ:
:))
مرسی من همش واسم سوال بود که این مخفف چیه
پاسخ:
خواهش میشه-_-
از یه تیشرت خیلی خوشم اومده بود و گرفتمش؛ به نوشته پشتش دقت نکردم (رسما ترور شخصیتی بود)، بعد که دیدمش خیلی طبیعی رفتم پسش دادم و به فروشنده گفتم که آقا ما از اوناش نیستیم و یه دونه دیگه گرفتم :D
پاسخ:
:)))

آره بعضی وقتا یه چیزایی نوشته روی لباسا  که اصلاً افتضاح و خیلیا هم نمیفهمن چیه فقط میپوشن

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.