و من از چه نوع خاکی بَر سَرَم بریزم خوبه، هوم!!؟ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

و من از چه نوع خاکی بَر سَرَم بریزم خوبه، هوم!!؟

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ

محتوای ایمیل بعد از دوهفته تقریباً

"سلام

گزارش خوبه
برا ی پروژه حتما یه مقاله خلاصه تا ۴ صفحه از منابعی که براتون فرستادم پ رفرتس هایی که توی اون مقاله ها بوده بنویسید و بفرستیدجملات حتما نوشته خودتون باشه
کپی پیست نباشه
همه موارد یک مقاله رو رعایت کنید
در اولین فرصت برای من بفرستید تا مرحله بعدی رو با هم ببنیم 

موفق باشید"

 

40 صفحه مقاله لاتین داده 4 صفحه فارسی میخواد. بدون هیچ توضیحی (خودشونم ایران نیستن تا آخر ماه) و من فقط 17 روز دیگه وقت دارم برای رد شدن نمرم. 

اصلاً همه اینا به کنار مرحله بعدیش چه صیغه ایه نمیدونم ... 

خدایا رحمی...

:(

۹۷/۰۶/۰۶

نظرات  (۷)

:?
پاسخ:
:/
:(
پاسخ:
لبخند بزن  خدا بزرگ :)
خاک رس گزینه خوبیست:)
پاسخ:
نداریم که :))
گزینه بعدی :دی
گزینه روی میز مثل فرشته بشینین شب تا صب بخونین و پروژه رو آماده کنین:))
گزینه آخر هم سیمان و آب بریزین :))خخ
پاسخ:
آخ آره ، ما ذاتاً آدمای اهل گفتگوو صلح هستیم من گزینه روی میزتونو قبول میکنم  :))

چقد کم بود گزینه هاتون :)) این اخری جزو انواع خاک حساب نمیشه ;))
خیلی سخت نگیر؛ با یه کم تلاش و اینا می تونی انجامش بدی : )

مورد داشتیم توی پایان نامه ش از "worms" به نام سلاطین و شیاطین یاد کرده بود؛ نگاه چقد شیرینه :|
پاسخ:
اوهوم ان شاءالله

😑😑😑 چجوری اخه!؟
خیلی راحت؛ دقیقا پشت سر استاد راهنما و داور ها نشسته بودم، حالا فکر کن این بنده خدا اصالتا فارسی زبان نباشن و با یه لهجه خیلی شیرین در حال ارائه باشه؛ دقیقا یه چیزی شبیه شاهنامه خوندن فرض کنید :D
پاسخ:
:))))) عجب
خسته نباشه واقعا:/
پاسخ:
واقعا، واقعا خسته نباشه...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.