اِی عشق :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اِی عشق

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۳۱ ب.ظ

اِی خدا چجوری این همه عشق رو یک جا جمع کردی خب 

دلم تنگ شده براش خب 


خواهرم یک فیلم از خواهر زادم فرستاده داره هندونه میخوره ... یعنی آب هندونه ایه که از دهنش میریزه رو لباساش هااا ... میپرسه خوشمزست میگه آره ..دلم میخواد بگیرم فشارش بدم و بوسش کنم بعد اونم همش داد بزنه هیچییییییی (یعنی هیچی بوس نمیدم) اما باز من بگیرمش تا گریش دربیاد  ..هااای -_________-  

۹۷/۰۶/۰۹

نظرات  (۱۵)

یه عکس از بچه خواهرم فرستادن برام داشت ماست میخورد..
به پیشونی و ابرو و مو ها و پلکش هم رحم نکرده بود حتی!
دلم غش رفت اصلا..
پاسخ:
واقعاً میفهمم ...
سلام

خب برید پیششون

چی!؟ پایان نامه دارید!؟
بیخی باو!
خواهر زاده چیزه دیگریست! :دی
پاسخ:
سلام 

خب با چی برم ؟ با کی برم ؟

نه بابا پایان نامه چیه  -_____- :دی

100 درصد خواهر زاده چیز دیگریست :دی حیف نه میذارن خودم تنها برم نه میبرن منو وگرنه به من بود الان سوار اتوبوس رشت بودم :|
۰۹ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ای جان:-)
من کلا بچه‌ها رو دوست دارم و با دیدن چنین صحنه‌ای بدون شک کلی ذوق می‌کنم. و خب اون ذوقی که تو داری خیلی فراتراز منه حتما:-)
پاسخ:
^__^
ان شاءالله تو هم این ذوقو تجربش کنی خیلی بهتر و قشنگ تر ^_^
فک کنم رشت فرودگاه داشته باشه
مشهد هم ک داره :دی
برید مشهد بعد با هواپیما برید! -_____-

با کی برید!؟
با خودتون
ماشالا بزرگ شدید :دی
دیگه بچه نیستید ک :دی

پاسخ:
بعله ما خودمونم فرودگامون بین المللیه -__- منتها قیمت بلیطای هوا پیما نجومی شده حالا من با قطارم راضیم  :|

اصلاً سواری.. اتوبوس هر چی ..

با خودم ؟؟؟
پس بی زحمت شما لطف کنید یه صحبتی با خانواده من داشته باشید اجازه دادن بنده حاضزم برم آمریکا -__-
والا -_-
ای بابا
این پولا ک واسه شما پولی نی! -______-


همین دیگه
می خواین برین آمریکا
خانواده مخالفت می کنن
بگین می خواین برین رشت :دی

قطار!؟
مگه رشت قطار هم داره؟!
پاسخ:
:| نه والا پولیه :| مثلاً بلیط مشهد رشت هواپیما به درد نخور 333 اون خوباش 500 :||| بعد مثلاً من درآمدم کچاست -__- دانشجو ها خیلی نیازمندن :))
اونم با این وضعیت مملکت :|

هر چی من میگم یه چی میگید دیگ -___-

نه نداره همینجوری گفتم ...آخه باز قطار ارزون تر -_-
0_o
333 تومن؟!
چ خبره!؟!؟!؟!؟

البت ب نظر تازگی ها قیمت ها ب شدت زیاد شده! :((

آنچه ک شرط بلاغت بود من گفتم! :دی
شما خواستین پند بگیر خواستی نگیر! :دی


خانواده اغفال کنین بگین الان دیگه آخرای تابستونه
بیاد بریم شمال ی آبی ب بدن بزنیم! -____-
شاید گول خوردن! :/
پاسخ:
پس در جریان قیمتا نبودید تازه الان میگن ارزون شده :|
هوا پیما با چهار پنجتا مسافر میپریده :| 

بلی تازه تازگیا میگن ارزون شده نسبت به قبل ..

مچکرم واقعاً -___- 

:))) انقد فن و ترفند پیاده کردیم ولی نمیشه که نمیشه :))شیلوغ پیلوغه ...
ب قول دوستان
ارزون شدش هم واسه ما گرونه! :(

وژدانا نمیشه ک هم خر بخواین هم خرما!
آیا خواهر زاده نسبت ب شلوغه ارجحیت نداره!؟ :دی


هر طور صلاح می دونین :/
پاسخ:
اره واقعاً :(

خر :))))) مرسی واقعاً 
خب من چیکار کنم . سرشون شلوغه نمیان بریم وگرنه من هر وقت بگن وقتمو آزاد میکنم :دی


-_- من صلاحم در رفتن بقیه در نرفتن :|
ای جانم 😍😍
پاسخ:
^__^
الهی ^_^ خوشمزه :))
پاسخ:
خوشمزه شیرین ابدار :))
خواهرزاده نازنینم دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
پاسخ:
خواهر زاده داری؟
خوش به حالش:))
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۰ عینکی عینکی
ای جان

دیدی اش ببوس از طرف من این عسلو
پاسخ:
حتماً:))
نه
خودم خواهر زاده ی شیطونم
پاسخ:
عههه اکوری مکوری:)))
خدا حفظتون کنه برای هم :)
حالا من از عنوان فک کردم آرمانشونو میگه :|
پاسخ:
اسرا و رویا کم بود شمام اضافه شدید-_-
راستی اون اکوری پکوری هست نه اکوری مکوری 😑😑😑
عییی خِدااا
پاسخ:
خب من میگم اکوری مکوری😐 عیب نداره که شمام بخون اکوری مَکوری نه پَکوری😐😐

بعله:|
ای کیف میده خاله بودن...
پاسخ:
خیلی ...^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.