کافه " ، " :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کافه " ، "

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

یکی از کافه های خوب شهرمونه ، البته برای اولین بار بود میرفتم. یه جای قهوه ایِ دنجِ گرمِ دلنشینیه :)

قراری بود با دوستان دوره دبیرستان یعنی بچه های کلاس 351 ، در کل خوب بود .

بچه ها خیلی تغییر کرده بودند. فکر میکنم تنها کسی که تغییر نکرده بود من بودم. بیشتر ظاهر مد نظرم و اِلا اخلاقا هیچ فرقی نکرده بود خصوص مطهره :))... 

خودمونیم اما معذب شدم بینشون :). دارم فکر میکنم چقد سخت میشه حفظ کردن دین و اعتقادات رو در آینده . 

یکی از بچه ها بهم گفت تو چقد باحجابی، از سوالش خوشم نیومد ... مثل این که من بگم چرا اینقد بی حجابی :/ ... روز خوبی بود درکل اما حقیقت اینه حس خوبی نداشتم. توی یک جمع نه نفره نشسته بودم اما در اصل تنها بودم. :)


توی این دوره و زمونه، همه چیز داره برعکس میشه ...

۹۷/۰۶/۲۱

نظرات  (۳)

چه خوبه
همیشه دوس داشتم رفاقتم با دوستام ادامه پیدا کنه ولی همه رفاقتامون تاریخ انقضا داشت.
شوهر آهو خانم، جای خالی سلوچ:)) چه راه پله باحالی
پاسخ:
درسته همه چیز تاریخ انقضا داره...اما من به هر کسی رفیق نمیگم :)
ولی خب دوست و همکلاسی و اشنا زیاد دارم ... همه جورو همه مدل

اره تازه طبقه بالاش خیلی خوشگل و هنری بود:))
عع چه جالب مام پارسال شماره کلاسمون 351 بود :)
رشتتون در دبیرستان ریاضی بوده؟
پاسخ:
اره اره :)
سال دوم ۲۵۱
سال سوم۳۵۱
سال پیش۴۵۱
:)
پس ما امسال میریم 451 :)
منم ریاضیه الان رشتم
مدرسه بانوان قفلی درس میخونم.
البته فکر میکنم بیشتر مدرسه ها از همین روش برای نامگداری کلاساشون استفاده می کنن :)
پاسخ:
اره به احتمال خیلی زیاد:)
من حضرت مریم بودم؛)
اوهوم، یه جور کد گذاریه دیگ:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.