خبر دارم ؛) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

خبر دارم ؛)

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ

یک خبر خوب دارم و یک خبر بد . خبر خوب این که خواهرم اینا اومدن خونمون و عشق هم الان تو اتاق بغلی خوابِ. خبر بد هم نمیگم چون، حسِ خبر خوبِ از بین میره:|فقط میتونم بگم ان شاءالله همین خبرو تبدیل به خبر خوبش خواهم کرد. من مطمئنم میتونم. :)

فردا روز شلوغیه به نظرم ، هم باید اتاقمو که بازار شامیست برای خودش مرتب کنم . هم کیک باقلوا برا خواهرم درست کنم هم به کارای درسی برسم هم به کارای شخصی برسم های وای :))


+به رسم رفاقت برای هم دعا کنیم؛

+این جمعه هم گذشت و نیامد...

۹۷/۰۶/۲۴

نظرات  (۱۰)

ان‌شاءالله همیشه خبرهای خوب بشنوی :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم:)
موفق باشی خواهر

عشق رو از طرف من‌ببوس. اسمش و چی گذاشتین؟
پاسخ:
ممنونم عزیزم


حتما،صادق
سلام علیکم
همیشه خبرای خوش بشنویین کافههه برین با دوستاااان تحقیق بنویسیییین
ددابظ -____-
پاسخ:
:))
علیک سلام
مچکر :)
بای بای
انشالله خیره :)
همیشه خوش خبر باشی
پاسخ:
ان شاءالله :)

🤗💕
ان شاءالله همیشه خبر خوش بشنوی .... خداحفظش کنه *_*
پاسخ:
ممنونم ، ^_^
به برکت وجودِ عشق جان، ان شاءالله اون خبر بده به خبر خوب بدل میشه (((:
پاسخ:
احسنت، ان شاءالله :) :*
چشمت روشن:)
پاسخ:
ممنونم یسنایی؛)
آدم هرچقدر بیشتر کار داشته باشه، بیشتر بهشون میرسه!! :-))
پاسخ:
-_-
دقیقاً... ادمای موفق تریم هستن:))
کارهای شخصی خودش یه دنیای دیگست
پاسخ:
:))  واقعاً
حاجتت روا و عاقبتت خیر:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم .بهمچنین ان شاءالله

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.