رفتن! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

رفتن!

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ
برگشتن خونشون ، خواهرم رو میگم. 
دیشب سه تایی رفتیم موهامونو کوتاه کردیم . قبلشم کلی عکسو فیلم گرفتیم :))؛ که آره یه زمانی همچین موهایی داشتیم. البته اونا زیاد موهاشون بلند نبود . ولی برای من چراااا ( البته موهام بافته شده توی کمدمِ یادگاری نگه داشتم :دی) مدلشم همین عکسه که میبینید.
الانم این پستو نوشتم مدل خرگوشی بستم :))) ... پیشنهاد هم میدم هر کی موهاش بلند بره بزنه :دی 

+کی فکرشو میکرد سال 97 اینجوری باشه ؟ ... هیچ کس :)
۹۷/۰۷/۰۵

نظرات  (۱۸)

خوشگل شدی :دی :))
پاسخ:
میگن بهم میاد ؛)
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۰۵ کرگدنِ بنفش
من شبیه قارچ پلاسیده میشم وقتی کوتاه میکنم
اونم این مدلییی
موهام صاف میچسبه کف سرم 😂😂😂
این مدلی مدام سشوار میخواد
پاسخ:
اره موهای منم صاف-_-
هر مدل میزدم بدتر میشد، ازون مدلای کوتاه بلند هم نمیخواستم ... چون لخت میچسبه به سرت😁 دیشب که سشوار زد خیلی خوب شد رفتم حموم حالتش رفت دیگ بستمشون
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حیفه که:/
پاسخ:
بنظرم همینجور که موی بلند جذاب موی کوتاه هم جذاب و خوبیای خودشو داره
حیف نیست!! این حسو تجربه نکنی🤔 ... باز بلند میشه:)
تو هم بزن:))
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من بارها تجربه کردم:-))))
خودم هم همیشه میگم بازم بلند میشه:-)) ولی باید یهو حسش بیاد. الان مثلا هر کی موهاش بلنده من ذوق می‌کنم:-))
پاسخ:
:دی
خو خوبه پس، والا راحت میشی:))
من که هر کیو میبینم میگم بیا بزن بابا😁
آرمانشون اینطوری دوس داره -___-
پاسخ:
عجبا :))))
ارمان بیا دِگ عه :|
منم دلم میخواد موهام رو کوتاه کنم اما نه این شکلی! کوتاه کوتاه!! (:
پاسخ:
اگر بهت میاد ، حتما بزن کوتاه بشه راحت میشی:))
۰۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۴۶ ام اسی خوشبخت
مدل قشنگیه, مبارکتون باشه :)
چند ساله موهام کوتاهه, به نظرم خیلی راحتتره و خداروشکر بیشتر از موی بلند بهم میاد. جالبه که خیلیم بلند نمیشه, احتمالا راه بلند شدنو فراموش کرده ;)
پاسخ:
ممنونم^_^
خیلیم خوبه🤗
؛)
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۵ صبورا کرمی
وااای موهای به اون بلندی رو زدی؟؟؟؟؟ وااااای😣😣😣😭😭😭😭😭
پاسخ:
ارره دیگ-___-
-______-
عب نداره-___-
سبک شدم هاا:))
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۱:۱۸ میــ๛ آنـہ
حالاچرااسم پستتون رُ نوشتید رفتن؟
پاسخ:
چون هم خواهرم اینا رفتن
هم موهام رفت:))
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۱:۱۹ میــ๛ آنـہ
http://srostamii.blog.ir/1394/05/24/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87
آدرس یه متن درمورد موکوتاه کردن!
پاسخ:
خیلی ممنون بابت لینک.
نمیدونم ، اما همینطور که گفته خیلی به کسی یا چیزی وابسته نمیشم یعنی سعیم اینه:)
ترسناک :)) نمیدونم اما فک نکنم اونقدرا هم ترسناک باشم:)
کوتاه کردن موهای من یک تصمیم یهویی بود و بیشتر به خاطر خواهرام:) و این که حس میکردم دارن کم پشت میشن.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۸ صبورا کرمی
البته حمام کردن و رسیدگی بهشون خیلی راحت تره الان. مبارکت باشه. 😁

بی زحمت موهات رو پست کن من‌بچسبونم ب موهای خودم😁😁😁
پاسخ:
اره بابا خیلی راحت شده، شونه کردن هم وقتی نمیبره. مرسی😁

رنگش میخوره به موهات، من حنا هم زده بودم جدیدا یه نارنجی رو به قهوه ای قشنگی شده بود-__-ولی خب ... ارایشگر دلش نمیومد بزنه همش میگفت مطمئنی :|
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۸ صبورا کرمی
رنگش میکنم نگران نباش😂
پاسخ:
حنا اگه زده باشی رنگ روش تاثیر نداره🤣
این مدلی که عکسشو گذاشتی فقط روزی که از آرایشگاه برگشتی اینجوریه. اگه موها خیلی حالت حفظ کنی باشه نهایتا تا یک هفته :| :)
من به همه کسانی که با کلی مو خودشونو آزار میدن با شعار ِ "دختر باید موهاش بلند باشه" پیشنهاد میکنم که برن موهاشونو کوتاه کنن و لذت زندگی رو ببرن :دی
پاسخ:
اره والا :)))
من موهام لخت لخت:))
احسنت به تو:دی
من عمرا موهام رو کوتاه کنم :))

خب اگه بهت میاد خوبه :)😉
پاسخ:
چرا کوتاه نمیکنی؟

اره میاد:)
موی بلند دوست دارم :)
موهای من به لختی و صافی همین عکسه :)
پاسخ:
بزن بابا باز بلند میشه {وی بعد از کوتاه کردن موهای بلندش، همه موبلندان را اغفال میکرد} :)))

ان شاءالله به نرمی و صافی و پرپشتب برات بمونه و روز به روز بلند تر بشه:)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۱:۲۷ جناب منزوی
ما پسرا بریم مو بذاریم :)
پاسخ:
:))
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۷ ایران جوجه
وبلاگ نویسی هم برا خودش عالمی داره هااااا
پاسخ:
اره خب:)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۲ ایران جوجه
خیلی هم عالییییی
پاسخ:
:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.