جواب سلام واجب :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

جواب سلام واجب

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

اگه یه روز یه دختر بچه یا پسر بچه از پنجره خونشون به شما سلام کرد، جوابشو بدید خوش حال میشه.شاید تنهاست، حوصلش سر رفته :)

جوابشو بدید ذوق میکنه.


+خواهرم میگه، خواهر زادم میره لب پنجره، به همه سلام میکنه

اقا سلاام

عمو سلاام

نی نی سلام

...

ولی کسی جوابشو نمیده ... پسر قشنگم!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲

نظرات  (۱۶)

۱۲ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ای جان*_*
سلام برسون بهش:-)))
پاسخ:
^_^
سلامت باشی:))
۱۲ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۳ جناب منزوی
عجب آدمایی پیدا میشن
من از همینجا بهش سلام می کنم :)
پاسخ:
اوهوم...
سلامت باشید:)
سلام :)
پاسخ:
سلام(:
آخی چه با نمک :)
من خودم تا پایان دبیرستان تو مدرسه به هر کی می‌شناختم و نمی‌شناختم سلام میکردم یادمه بعضیا با تعجب نگاهم میکردن و جواب هم نمی‌دادن:))
پاسخ:
آرع عشق منه :))

من حتی همین الان دوست دارم این کارو بکنم حیف دیگ یکم معذورم :))
۱۲ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۰ میــ๛ آنـہ
الهی
اخ که چقدرتنهایی بده
پاسخ:
خیلی ... وقتی تماس تصویری میگریم مشخص که ناراحت ...اصلا حرف نمیزنه فقط نگامون میکنه 
عزیزم ^___^
پاسخ:
^__^
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۶:۱۵ صبورا کرمی
ای جونم 😊
پاسخ:
^_^
عزیییییزم ^__^
پاسخ:
^__^
سلام میدم که هیچ براش دستم تکون میدم :)))
پاسخ:
والا منم :دی
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۳:۳۱ آقای هرمیت
بهش بگو بیاد تو بلاگ سلام کنه ما جواب سلامشو میدیم *_*
پاسخ:
یادم باشه ان شاءالله  این دفه که اومدن بگم به بچه های بیان سلام کنه صدا شو ضبط کنم ;دی
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۹ آقای هرمیت
آره آره D:
پاسخ:
باشه:دی
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۲ ام اسی خوشبخت
چطور دلشون میاد جواب سلام یه کوچولوی شیرین زبون رو ندن؟
گاهی تو کوچه و تاکسی و اتوبوس سر به سر بچه ها میزارم، حس خوبی داره، امتحان کنید :)
پاسخ:
نمدونم والا
اوهوم منم اینکارو انجام میدم... بچه ها خیلی خوبن
ای جانم
پاسخ:
*_-
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۷ دستگاه جوجه کشی ایران جوجه
خیلی هم زیبا مرسی از تو ادمین عزیز و زحماتت برای این وبلاگ اینم سایت منه https://iranjooje.com خواستی یه سری بزن یه چایی میخوریم دوره هم
پاسخ:
:)))
میموندید یه چای و شیرینی میخوردیم حالا:))
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۰ פـریـر بانو
حیف که من از کنار خونشون نمی‌گذرم وگرنه نه تنها سلام می‌کردم که با نیش باز براش دست هم تکون می‌دادم. :))
پاسخ:
حریر بانو کجایی تو دختر :)
وبلاگ نویسا اغلب همشون مهربونن اصلا..
۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۷ بافـ ـنده
عزززیززززم😍😍😍
پاسخ:
^__^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.