؟ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

؟

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۵۵ ب.ظ

به این اعتقاد دارید به هر کسی که براتون عزیز و دوستش دارید زیاد فکر کنید اونم حتماً داره  به شما فکر میکنه ؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۰

نظرات  (۱۲)

اعتقاد داریم؛ ولی اون کلا فکر نمی کنه به ما :D
پاسخ:
پس چرا اعتقاد دارید :)))
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۵۷ آقای هرمیت
نه :|
پاسخ:
چه قاطع :))
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۹:۰۹ کرگدنِ بنفش
یه جور تله پاتی دیگه
اره
پاسخ:
دقیقاً :)
خب اون اعتقاد نداره دلیلی نداره که منم اعتقادی نداشته باشم. ;)
پاسخ:
آورین ;)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۷ میــ๛ آنـہ
آره خیلی
پاسخ:
کارت درسته :)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۲۰:۰۰ جناب منزوی
اتفاق افتاده :)
پاسخ:
حس خیلی خوبیه بنظرم :)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۲۰:۲۸ صبورا کرمی
همیشه اینطور نیست ولی ۹۹% مواقع همینه
پاسخ:
اوهوم 
ها میگن از دل به دل لوله کشیه
همین جریانه ^____^
پاسخ:
آری آری
۱۱ آبان ۹۷ ، ۰۲:۲۸ آقای هرمیت
D:
پاسخ:
😁
خیر :)
پاسخ:
عجب :)
غلط است اینکه گویند به دل رهست دل را
دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد
پاسخ:
:(
۰۵ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۰ اجاره آپارتمان مبله در تهران
اعتقاد رو نمی دونم ... همین دو بیت از شعر خودم رو می نویسم برای این پستتون :

شاید تو خوش باشی در این پاییز اما
من با گواهی دلم باور ندارم
تو بودی آن که با شعف همواره می گفت
غیر از تو در ذهنم ، علی ! همسر ندارم

شعر : عبدهادی

فک کنم الان بچه هم داشته باشه ... :(
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
ای بابا:(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.