مرتب سازی gmail :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مرتب سازی gmail

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۷ ق.ظ
سال 96 بود، خیلی اتفاقی یکی از بچه های کلاسمون متوجه شد من وبلاگ دارم ...  یک عکس به ایمیلم فرستادند به این محتوا .... اولش اعصابم خورد شد ولی خب بعدش که گفتن چطوری متوجه شدن و سوتی خودم بودِ که توی جزوم ادرس ویلاگمو با خطی خوش نوشته بودم. اعصابم آرام تر شد.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۱

نظرات  (۲)

😂😂😂😂
الهی
پاسخ:
:))
سلام
همکار آقای متولد هفتادی ام یهو صفحه مدیریت وبلاگمو دید
گفت شما وبلاگ دارید؟ بستم و گفتم آره
و ذوب شدم
از اینکه نه وبلاگم وبلاگیه و نه خودم در دنیای واقعی آدمی موجه
پاسخ:
سلام
:)
چرا میگید ادم موجهی نیستید؟!:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.