مارا چه شده که اینگونه غم گرفته ایم! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مارا چه شده که اینگونه غم گرفته ایم!

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ب.ظ

نایب الزیاره دوستان بودم.( خدا قبول کنه )

ساعت 6 از خونه حرکت کردیم 10 رو به رو ایوان طلا امام رضا بودیم. تولد خواهرشون بود. هر صحنی یه برنامه داشت . یه جا گل میدادن یه جا پرچم میدادن... هر زائریم که بعد از بازرسی وارد حرم میشد بهش نبات میدادند!

دلم میخواد یه روز خودم تنهایی برم حرم و نگران این نباشم که الان کسی منو درحال اشک ریختن میبینه ...اونوقت یک دل سیر گریه کنم.


قول میدم از فردا روی پروژم کار کنم. البته شاید هم تا لِنگ ظهر بخوابم چون دیشب نخوابیدم امروز هم که هیچ... شاید از شنبه شروع کنم! اما شنبه هم قول دادم برم برای یکی از دوستان جزوه و نرم افزار ببرم تا نصب کنم. پس از یکشنبه!!! و شاید یک شنبه هم ..." نمیگذارند آدم راحت و بدون استرس به امور زندگیش برسد." 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳

نظرات  (۵)

۱۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۰ صخره نورد
زیارت قبول, ممنون که به یاد ما بودید :)
شنبه آیا خواهد رسید؟ ;)
پاسخ:
وظیفس:)

براستی آیا خواهد رسید؟ :))
۱۵ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۴ دچارِ فیش‌نگار
:))) "از دوشنبه
پاسخ:
:))
امیدوارم زودتر شروع کنم.
ما را چه شده که یهو دلمان تنگ شده و می آییم با وبلاگ به روز شده روبرو می شویم بق بقو جان؟:)))
پاسخ:
بح سلااام نرگس جان^_^
خوب کاری کردی اومدی:))
دلتنگی وقت نمیشناسه!
چ میکنی؟کار درس زندگی رو به راه؟
سلام :)
خوش بحالتون
زیارت قبول ان شاءالله
پاسخ:
سلام :)
ممنونم
ان شاءالله قسمت شما هم بشه، سلامت باشید!
زیارتت قبول خواهری
من هنوز تو استراحتم:))
پاسخ:
🙏
منم همچنان در استراحتم😑:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.