ارث بردن! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

ارث بردن!

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ
اگر میشد از دوست هم چیزی به ارث ببری!
من اخلاق خوبِ پری رو برمیداشتم برای خودم :)

نظرات  (۵)

۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۵ صبورا کرمی🦄
😊😊😊😊😊
پاسخ:
^_^
و خوش سر زبونی صبورا رو😁
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۹ محمد (شاهرخ)
نمیشه به ارث برد ولی میشه یاد گرفت
پاسخ:
بلی
ولی زمانش طولانی تر
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۱ صبورا کرمی🦄
اوخی😊😊😊😊😊😊😊
پاسخ:
:)))
چقدر خوبه آدم یه ویژگی خوبی داشته باشه که دوستاش دوست داشته باشند اون ویژگی رو داشته باشند واقعا نمیدونم ویژگی دارم که دوستام ازش خوششون بیاد دوست دارم بپرسم و خیلی خز بازیه
پاسخ:
آره واقعاً 
منم دوست دارم بپرسم ...حالا سوای خز بازی من میترسم بگن دقیقاً تو چیت خوبه ما بخوایم به ارثم ببریم:))))
توجه کردی که اسم شناسنامه ای منم "پری" هست😎
پاسخ:
عهه چ جالب😁
این دوستم که بهش میگم پری اسم واقعیش نیست اول فامیلیش
اسم واقعیش فائزس

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.