کار کار کار :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کار کار کار

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ

دیروز برای کار که توی یکی از کانالای استخدامی دیده بودم تماس گرفتم. دفترشون تهران بود. کاریم که من باید میکردم تولید محتوا سایت بود و کلاً تو خونه بودم. و این یه مزیت بود.

بعد بهم گفت فکراتو بکن فردا زنگ میزنم. امروز زنگ زد میگم من مشکلی ندارم فقط ساعت کاری مشخص داره؟ گفت بله از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر 

surprise؛ یعنی فکر کرده من بیکارم !!!؟؟!(البته همون دیروز بهم گفت شما که دانشجو ارشدی نمیرسی این کارو انجام بدی) بهش میگم یعنی من همش باید پشت سیستم باشم! میگه بله دیگه  

بعد در همون چند ثانیه با خودم فکر کردم خب این 8 ساعت، کارای پایان نامه و مقاله خوندنم بذارم کنارش میشه 14 ساعت پشت سیستم(تازه کمش) ... بعد دیدم من همینجوری چشمام با اشک مصنوعی نگهشون داشتم کتفمم که درد میکنه ... کارا و کلاسای دیگمم هیچ،حقوق پایینشم بیخیال

خلاصه دو دوتا چهارتایی کردم و گفتم ببخشید واقعاً ساعتش زیاده.

اگر چهار ساعت بود و هر وقتم دلم میخواست میرفتم خوب بود هم حقوقش هم زمانش به هم میخورد blush

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۶

نظرات  (۹)

منم خیلی دوست دارم یه کار دانشجویی انجام بدم ولی به جز مشاوره کار دیگه ای بلد نیستم که تازه اونم همشو رایگان انجام میدادم :|
بعد الان که دلم میخواد پول بگیرم، دیگه حوصله سر و کله زدن با بچه های کنکوری رو ندارم دی:
پاسخ:
منم خیلی خیلی دوست دارم. دوره کارشناسی مرکز رایانه دانشگاهمون کار دانشجویی میرفتم ... خیلی خوب بود.
مشاوره دادنم جالبه ولی خب به قول خودت خوصله میخواد.
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۹ دچارِ فیش‌نگار
فرصت مطالعاتی خارج بگیر
پاسخ:
اتفاقاً اون گوشه های ذهنم بهش فکر میکنم که یه روزی برم  :)
حالا تا خدا چی بخواد و چی بشه :))
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۱ دچارِ فیش‌نگار
هوم مثل سبو
پاسخ:
بله مثل سبو
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۲ مهیار حریری
پایان نامه و کار ؟!
جمع نقیضین محاله :/
پاسخ:
آره واقعاً
خیلی نقیض هم هستند.
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۸ مهراد فروتن
بالاخره آدم باید از یه جایی شروع کنه
پاسخ:
بله درست...اگر درس نداشتم این کار مناسب بود برام
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۰ جناب منزوی
دمار از روزگار آدم در میاد :/
پاسخ:
👌👌
آدرس سایتش چی بود؟
پاسخ:
آژانس هواپیمایی بود یادم نیست دقیق
شماره داره میخواید بفرستم
تهرانی هستید؟
آآآ جدی جدی کی حال داره اینهمه ساعت بشینه پست سیستم!
پاسخ:
البته من اگر کار دیگ نداشتم میشستم.
منم یکی از دوستام دقیقاً همینجوری از صبح پا میشه تا عصر، پشت سیستمه و کارای برنامه نویسی انجام میده. بهرحال مجبوری بعضی وقتا این شرایط سخت رو تحمل کنی، که البته این شرایطم، مزیتهای خودشو داره. اما خب چیز عجیبی نیس اینجور ساعت و شرایط کاری!
پاسخ:
سلام
بله درست میگید. آدم وقتی میخواد پول در بیاره و کار بکنه باید گاهی یکم سختی هم بکشه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.