بق بقو نقّاش ساختمون میشود ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بق بقو نقّاش ساختمون میشود !

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

سلام

الکی مثلاً من ازون پست "سلام"

تا الان اصلاً پست نذاشتم ;))

حالا قضیه عنوان رو بگم ، زمان امتحانا به فکر یک تغییر و تحول بودم نتیجش شد رنگ کردن و باز سازی اتاقم؛خب مطرحش کردم مشکلی نبود

برا رنگش بین دورنگ مونده بودم آبی یا صورتی(بچم نیستم:/) که بالاخره صورتیو انتخاب کردم (زمستوناهمینجوری اتاقم سرده آبیم میزدم دیگ..)رفتم برای خرید

رفتن من همانا و داشتم پشیمون میشدم همانا آخه من که نمیدونستم اینقد کار داره و چند دست باید قبل از دست آخر رنگ بزنی اتاقو

سر جم میشه 4 بار ...تازه بتونه کاری هم داره ... خب اتاق 3*4 دست تنها خسته میشم .

ولی تو مغازه بودیم دیگ نمیشد بگم برگریدم ...رنگارو خریدیم :دی

از فردا باید اسباب کشی کنم به یه اتاق دیگ و ان شاءالله کم کم کارو شروع کنم ... اما هنوزم همه از حرکت شگرف من در شگرفن :دی

 مریض میشی از بوی رنگ و تینر و اینا

من: این همه آدم خونه هاشونو رنگ میکنن مریض نمیشن من مریض میشم :|

اونا شغلشونه  بلدن نه مثل تو که ...

من :نترسید بادنجون بم آفت نداره :دی

مهم اینه من یاد بگیرم  ته ته  تهش اینه خراب بشه که یقیناً نمیشه و یه سرگرمی خوبیه تنوع خوبیم  هست تازه شاید اولین دختر نقاش ساختمونم شناخته شدم :))) بعد بهم افتخار کردید:دی


نظرات  (۳۸)

بسیار عالی :-)
پاسخ:
ممنون :-)
چه حس خوبی!
آدم خودش اتاقشو رنگ کنه... :)
موفق باشید :))
پاسخ:
آری ... حس خوبیه :)

ممنون ^_^
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۶ رنگ خدایے . . .
واقعا عالی...

احسنت..
پاسخ:
مچکر ... :)
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۶ حانیه جـــ .تـــ
خیلیم عالیـــ. یه تنوعیم میشه برات. امیدوارم تو رنگ کردن اتاقت موفق باشی ، متاسفانه سر رشته ای در رنگ آمیزی ندارم وگرنه بهت کمک میکردم.
پاسخ:
ممنونم حانیه جان :)
خیلی ممنون از لطفت
اصلا کاری نداره :)
اگه غلتک نخریدی حتما برو بخر.بدون غلتک چون اولین بارته نمیتونی تمومش کنی.
رنگ زدن خیلی باحاله. تصمیم درستی گرفتی.ایشالا زودی تمومش کنی.
پاسخ:
کاری نداره :|
ولی اونجوری که آقاهه تعریف میکرد انگار خیلی کار داشت .
اوهوم غلتک خیلی نیازه باید همون موقع میخریدم ...یادم رفت ...حتماً میگیرم .
آره بنظر خودمم باید جالب باشه :دی
ان شاءالله ممنون
یادم رفت یه نکته ی خیلی مهم رو بگم :) به هیچ وجه، یه نفری این کارو نکن چون کسل میشی حالا که داری میری غلتک بخری، 2 تا بخر با یه دوستی، فامیلی یا خواهر، برادرت این کارو انجام بده:)
پاسخ:
عه :|
یعنی اینقدر قرار طول بکشه ...خدایا
باشه ... خیلی ممنون
دیگ نکته ای نیست که من الان نمیدونم اما باید بدونم :))
خودت میخوایی رنگ کنی
بابا ایول الله
میگم من دوسم گرافیسته بعد توی اتاقشه طرح چندتا گل کوچولو انداخته خعلی ناز شده میخوایی طرحشو بگیرم برات بفرسم اتاقت خوشگل تر بشود عایاo_O
پاسخ:
آره خدا بخواد :))
آره آره حتماً بگیر اتفاقاً میخواستم یه طرحم آخر بندازم اما هنوز تصمیم نگرفته بودم چی ... ممنون میشم بگیری :))
باشع به روی ایکی چشم:)))))
پاسخ:
ممنونم :))))
بابا دمت گرم :)))
من از تصورش دست و بازوم درد گرفت :دی
پاسخ:
نگار منم درد گرفته به روم نمیارم  :دی
مجبورم مجبور ;))))
:| متری چند میزنی؟؟
پاسخ:
بهش فکر نکرده بودم ..
اوووم اگ مشتری باشید ... چون همسایه اید ارزون حساب میکنم :))
نگران هزینه نباشید :دی
اینقد باحاله رنگ کردن
پاسخ:
عه پس تجروبشو داری :)
خسته نباشی :)
پاسخ:
من که هنوز شروع نکردم :))
ممنون
نگران نباشین , بوی رنگ روی من که هیچ اثر نامطلوبی نداشته :))
پاسخ:
آره بابا
این حرفارو میزدن منو منصرف کنن :دی
تجربه اش کردم بنده :)
موفق باشی
پاسخ:
به به
اینجا چقد آدمای با تجربه داریم :)
ممنونم
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۳ اسپریچو ツ
من پارسال میخواستم اتاقمو رنگ بزنم
هنوز قوطی های رنگ گوشه اتاق مونده:دی
پاسخ:
:|
خب رنگ  بزن دیگ کی کیخوای رنگ بزنی ... تاریخ مصرف رنگارد نشه :))
خدا قوت پهلوون :))
مبارک باشه پیش پیش . ببینم چه میکنی ها:|
پاسخ:
قربانت ... بزا اون وسطا بهم بگو قدر انرژی بگیرم :))

یه شاهکاری تحویل بدم :))
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۷:۱۹ ام اسی خوشبخت
انقدرها هم کار سختی نیست، یکی از دوستان تمام خونشون رو به تنهایی رنگ کرده بود، به بقیه هم توصیه میکرد
شما هم میتونید :)
پاسخ:
اوهوم ... تنهایی:|
ممنون آری حتماً میتوانم :)
حتما ازش عکس بگیر بعدا برامون بفرستش :)

افرین خیلی تنوع خوبیه
وای من از بوی رنگ و تینر خوشم میاد
میشه منو دعوت کنی بیام پیشت؟؟ :))
پاسخ:
حتماً :)

ممنونم
راستشو بخوای منم خوشم نمیاد ولی نه خیلی میتونم تحمل بکنم حداقل تا تموم شدن رنگامیزی :دی
حتماً بیا... بیا که خیلی تنهام :))
چه باحاااااال:)
بازخوبه بهت اجازه میدن به من که اجازه نمیدن :/
مخلوط میکردی بنفش میزدی :دی!
پاسخ:
اوهوم :)
آره دیگ اینو اجازه دادن .
اوووم بنفش هم خوبه :)...ولی دیگ گرفتم همون صورتی میزنم ببنیم چی میشه
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۶ محمد حسین
بی زحمت کار اتقاتون تموم شد بیاید خونه ما هم دوتا از اتاقا دیوارشو بچه ها با مداد رنگی خراب کردن
زحمتشو بکشید :دی
پاسخ:
باشه ... حالا بزارید تموم بشه من یه سابقه کار بهتون نمایش بدم شاید منصرف شدید از رنگ زدن اتاقاتون و به همون خط خطیا قانع شدید :)))
خسته نباشی من بخاطر اینه که میدونم چه مشقتی خواهی کشید!!!!
خخخ
اخه از قدیم میگن کار هر کس نیست خرمن کوفتن!
پاسخ:
:|
ان شاءالله وقتی رنگ زدنم تموم شد عکسشو میذارم :دی
از قدیم یه چیز دیگم میگن
جوجه رو آخر پاییز میشمورن ! :)))
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۶ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خووووشبحالتون خعلی دوس داشتم رنگ کنم:)))

موفق باشین
پاسخ:
خب بیا یه کمکیم به من میکنی :دی

ممنونم :)
خودت تنها تنهاا؟! بابا باریکلا... بابا آفرین.. بابا دمت گرم.. . عالیه
ببینیم چیکار میکنی!!!
پاسخ:
آره دیگ کسی بهم قول نداده کمکت میکنم :|
ممنونم عزیزم ^_^
:)
گند میزنی میدونم ... اما من تجربه دارم خواستی بگو کمکت کنم:|
پاسخ:
من با امیدو اریای تو زندم :|

باعشه :))
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۱ مستر طلبه
سلام...
خوش بحالتون ....یعنی واقعا خوش به حالتون که میتونید رو اتاقتان اونچه که دوس دارید اجرا کنید....
والا یه چهار دیواری در اختیار منه که بقیه ازش به عنوان انبار استفاده میکنن:\جدید یکم دارم واکنش نشون میدم.
پاسخ:
سلام
:)
باید زود تر واکنش نشون میدادی خب :|
بعدا در مورد میزان درد و گرفتگی کتف و بازوهات هم بنویس!!!! :/

حداقل از این غلتکا میخریدی!!!! آخه قلمو؟!!!!!! پدرت در میاد که!!
بعد اون بالاها رو که میخوای رنگ بزنی... به جز قضیه سر گیجه و درد گردن، رو چی میخوای وایسی؟!!!

+ اینجانب گندم، یک تجربه کرده!!!! :)))
پاسخ:
:| ... اصلاً صوبت نکنم بهتر :|

یادم رفت بعدش خواستم بگیرم که اونجام نگرفتم و همشو با قلمو رنگ زدم :) ...
رو چهار پایه :دی

+خوشبختم الان که این کامنت رو پاسخ دادم منم تجربه کردم :)
(: رنگ کردن دوست
پاسخ:
اونم شمارو دوست :)
ایشااله مچ درد نگیری صلوات..:))
۴دست رنگ..O_O. =))
پاسخ:
آه .... چه مچ دردی؛ روز اول که داغون شدم اصن :|

آری ؛ اون آقاه که اونجوری گفت و ماهم تقریبا 4 دست رو زدیم ولی بعضی جاهاش خوب بود دیگ نزدیم :دی
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۷ دنیاى ویران...
رنگ بازیه!؟ یا موضو جدیه !؟ :/
:)))
پاسخ:
شما خوبید کجایید ؟؟؟:)
آری رنگ بازی ... منتها اون وسط یه کار مفیدم انجام میدیم اتاق رنگ میزنیم :)
فکر کنم اینقدر این پروژه نقاشی وقتتو گرفته که دیگه حالا حالها نمیای اینجا :))))))
پاسخ:
خیلی خیلی ... اما ان شاءالله دست پر میام :دی
ما نیز به تو افتخار میکنیم:)))
پاسخ:
قربونت :))
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۳ ♥ محجبه ♥
بیام کمک ؟
:-P
پاسخ:
الان که دیگ داره تموم میشه آخراشه :|
پاشو بیا :)))
آخر کار هم عکس بذار آسمان آبی :)
موفق باشی
پاسخ:
ان شاءالله ؛ چشم
ممنونم
آسمان آبی رو خیلی دوست دارم ^_^
سلام عیدتون مبارک چه عجب تو نت دیدمتون!
پاسخ:
سلام :)
عید شما هم مبارکا
دیگ مشغولیم به رنگ کاری  ..
در چه حالی بق بقو؟ شیری یا روباه ؟!
پاسخ:
هوم ... شیر یا رو باه  نمیدونم حد وسط نداره :دی

حالا تموم بشه میام تعریف میکنم :))
من هم نقاشی و رنگ کاری کرده ام
موفق باشید
پاسخ:
کلاً با تجربه هامون زیادن :)
ممنون
۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۲ ههـــ ـــــ
سلام از بیکاری در میاین :)
پاسخ:
بله همینطوره :)
احسنت!
هرچقدر هم خسته شی و خراب کنی ولی سرگرمیه خوبیه!
بهتر از مجازی گردیه...
پاسخ:
قربونت ساناز :)
:**

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.