این روزها همه دست به دست هم دادن به مهر ؛ تا حال منو بگیرن ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

میخندم

همینطور میخندم ،

اما دلم شاد نمیشود ،

چون شبی که این همه ستاره روشنش نمیکند.


+همه وبارو خوندم و میخونم،همه اونایو که دنبال میکنم.اما نمیدونم چرا اینقدرنظرگذاشتن برام سخت شده؛خواستم عذرخواهی کنم !

+بوی ماه مهر به مَشام میرسه و من خیلی از کارام مونده . مثل کسی که از این دنیا میخواد بره اون دنیا اما هیچی با خودش نداره و دستاش خالیه !

+نویسنده متن بالا هم نمیدونم کیه.

نظرات  (۱۸)

عه! چی شدی بق بقو جان من؟ هوم؟ :(
پاسخ:
:*
فک کنم منفجر شدم ، نمیدونم :(
میخندم اما دلم شاد نمیشود...
پاسخ:
واگیر داره بنظرم ..
عزیزکم :*
بیا خودم دلتو شاد کنم : )
پاسخ:
:*
اوووم، چشم :)
همینکه که هستید و می‌نویسید خیلی خوبه :))
پاسخ:
این لطف شمارو میرسونه جناب مرادی
یه توصیه از من: هیچ وقت نگین بد تر از این نمیشه چون همچین بد ترشو نشون میده که معنى بد یادت میره :|
تو همین تابستون تجربه کردم -_-
پاسخ:
ممنون ، هوم نه بابا من کی گفتم بدتر از این نمیشه ... اتفاقاً خوبم میشه ،موافقم ... خداروشکر

هعی ..
منم دیگه کامنت گذاشتنم نمیاد:(
پاسخ:
رفیق خودمی :(

میخوای رویا بگم بیاد ، یه دوره کامنت گذاری باهات کار کنه ؟
به وبلاگ منم سری بزن و نظرت بگو ممنون می شم
پاسخ:
:|
سلام حس هیچی نیست نگران نباشید
پاسخ:
نگران نیستم ، ناراحتم ...
عنوان؟!
پاسخ:
همه حالمو میگیرن دیگ ، همه ضدد حال منَن
بوی گنددد مهر
پاسخ:
احسنت!
ای جان
به گمونم این قدر که دانشجوی اکتیوی هستی از اینجایی که من دونستم! برای همین بوی ماه مهر حالتو بهم میزن
پاسخ:
هووم نه خیلیم فعال نیستم فقط استرسم بیشتر شده،به دلیل وجود یه چندتا استادی که این ترم بهمون اضافه شده؛
فدای سرت..گاهی کامنت دادن خیلی سخت میشه :)))

اولین ماه مهری هست که قرار نیست برم درس بخونم :دی
پاسخ:

ممنونم:)....اوهوم دوستدداری بنویسی اما نمیدنم یه نیرویی منصرفت میکنه

به به ، احساس خاصیه^_^

ببین منو ؟
بخند !!
پاسخ:

چشم

:))

ای دختر... این چه حرفیه میزنی...;-) همیشه وقت برا کارای عقب مونده هست:-* کافیه تصمیم بگیری که انجامشون بدی و دیگه عقب تر از این نیفته !;-)
پاسخ:

درست میگی هیچ وقت دیر نیست، گاهی وقتا یادم میره

برا همین تصمیم گرفتم انجامش بدم ان شاءالله تموم بشه.

ممنونم رفیق جان:)

هنوز یه ماه وقت داری دختر جان ... نگران نباش 😙
پاسخ:
درسته ،نه برا اون مسئله نیست :)
می رقصم و جنبشی در آهنگم نیست
سازدل هیچ کس هماهنگم نیست
دلداری من نمی دهد هیچ دلی
دلتنگ کسی شدم که دلتنگم نیست.

جلیل صفربیگی
پاسخ:
چه قشنگ ..

هعی دلتنگی از این نوع بد دردیه ..
ایشالا که درست میشه
منو باش که یه هفته دیگه قرار بود برم قم دیگه کلی برنامه ریزی کرده بودم
افتادم نیمسال دوم:|
پاسخ:
ان شاءالله
عه ترم بهمنی شدی یعنی ؟
مبارک باشه :)
چقـَدر این عکس دل داره توش ...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.