دل را به عقل ، عقل را به دل :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

دل را به عقل ، عقل را به دل

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ

دلم: برو سلام بده بگو که برگشتبو دلت خیلی تنگ شده 

عقلم: تو که باز چند روز دیگ رد نشده میری دانشگاه و پشیمون میشی و آخ وای هاایت برا ماست برا چی میخوای باز برگردی!!

دلم:مگه اصلاً یک وبلاگ چیزی به عنوان بسته و باز داره ... برو سلام بده !

عقلم :پَ نَ پَ هر کی هرکیه . اگر نداره پس چرا پست خداحافظی گذاشته .

دلم :بهت میگم برو سلام بده به هیچ چیز دیگم فکر نکن !!

عقلم :کارای تو همیشه همنجوریه بدون این که به عواقب فکر کنی یه کاریو شروع میکنی .

دلم :بعضی کارا عواقب نداره یه وبلاگ دیگ ..نمیخواد آپولو هواکنه کِ

عقلم :همه چیز مهمن ، فکر کن !سبک سنگین کن اگر دوباره یاد خداحافظی و این خُنَک بازیا نمیوفتی برو . برو هیچ وقت نگو خدافظ

دلم :اینجوری باهاش صحبت نکن ، گناه داره بین دوراهیه ، درکش کن!

عقلم :از من گفتن باید بتونی احساساتتو کنترل کنی حالا کوچیکش همین بازیه رفت و برگشتن به وبِ ... یکم بزرگ شو 

دلم :عزیزم

عقلم :اینقدر نازش نکن باید این موضوع ساده رو بفهمه .

دلم :حرفاشوجدی نگیر

عقلم :خوب فکر کن بعد شروع کن اگر نمیتونی به دل بگو اینم گذراست تموم میشه (اون همیشه کوتاه میاد این بارم میتونه )و از خیر دوباره نوشتن بگذر 

دلم :عزیزم 



من : پس بازم...


+منوآدم معقولی بار آوردن ؛ اغلب خواسته های دلم بیجواب میمونه ... تو میسوزی و میسازی با این عقل دِلَکَم :)

+برای روبه راهی دل هم دعا کنیم ... برای هم دعا کنیم !!

۹۶/۰۶/۰۷

نظرات  (۲۲)

به به خوش اومدی 😍
اون قسمتی که دل و عقلت کتک کاری میکردن و چرا سانسور کردی؟🤔
پاسخ:
:)))
دیگ آدم نباید همه چیو به عموم نشون بده زشت خب :)))


ولی رویا دلم پوکیده بود هااا ..حس غریبی داشتم وقتی پستو نوشتم :| انگار اولین بارم ..انگار نه انگار 300 تا پست قبلش گذاشته بودم 
:))) برگشتنت مبارک
پاسخ:
بح سلام ماریا جان ^_^

اصلاً فک نمیکردم بیای اینجا ... آخه ادرس وبمم نداشتی !!!!؟؟؟!:)
منم عین توام
خوش برگشتی:-))
پاسخ:
خوبِ یکی پیدا شد هم حس خودم

تازه پنج دقیقه وبو بستم گفتم میرم میام اگر هنوز کسی کامنت نذاشته بود ، حذف کنم پستو :))
گفتم فقط یک کامنتم ببینم یعنی این که خوب باشم :دی
هلو:))
پاسخ:
بِپّر تو گلو ؛))
دل و عقلو بی خیال. اصل اینه که دست آدم به نوشتن بره :)
خوش برگشتین :))
پاسخ:
احسنت همینه :دی گاهی حرف اضافی میزنن-_-
مدیوتید اگ فک کنید اینارو میگم دل خودمو صابون بزنم:|
سلاااام ، داشتم وب گردی میکردم :) بق بقو دیدم گفتم بیام ببینم این همون بق بقو خودمه یا نه :))) حالا دیگه دو طرفه شدیم .
پاسخ:
چه جالب... ارع خودشم ...خود خودش:)))

اوهوم...خیلی خوش حال شدم کامنتتو دیدم :)❤
حیف این ملت نمیتونن ببینن که بق بقو گفت که پست نوشتم رولی گفت کو؟ گفت هنوز تایید رو نزدم بعد رولی همچین جوابیداد که عقل و دلت جرا داشتن اگه باز جر و بحث میکردن:|
پاسخ:
حیف نمیدونستن:|
البته دیگ به لطفت دانستند :|
هر چند من فقط یکم هٌل میخواستم 🙄
پی نوشت اول کاملا در من صادق است!
اما نمیدونم باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه!


بازگشتت مبارک:-)
پاسخ:
دقیقا منم نمیدونم باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه ... اخه هم میتونه خوب باشه و هم یه جاهایی بد

❤❤
بلاگ که تعطیل و باز نداره ، همیشه بازه
اصلا بازه که هروقت دلت خواست بیای بنویسی :)
خوشحالم که دوباره می نویسی
پاسخ:
همینو بگو آشنا 🙄 :دی
اوهوم دقیقا

❤❤
میدونم منم الان دیدی خوشحالی :)))
خوش برگشتی دلمون تنگ نوشته هات بود بق بقو جان :*
خوب کاری کردی
پاسخ:
عزیزم ^_^
ارع که خوش حال شدم ... اخه تو هم جزو نَوادری و کم پیدا :)
ممنووونم از لطف زیادت ❤😍
سلام
تقابلشون خیلی جالب بود :)
پاسخ:
سلام
چند روزی برا همین تقابل درگیر بودم ... بیام نیام :)
((('': سلام خوشحالم دیدم ستاره روشنتو**
پاسخ:
قربانت ^___^
سلاام
متن جالبی بود :)
سلام :)
خوشحالم اومدید
من سومین وبی که دو سال پیش دنبال کردم وب شما بود :)
پاسخ:
سلام علیکم مهندس :)
ممنونم
خیلی ممنونم ، باعث افتخار

+چند وقت پیش به شدت نیازمند یه نفر بودم که سوالی که داشتم جواب بگیرم ترجیحا مهندس کامپیوتر ... یاد شمام افتادم اومدم وبتون درخواست چت دادم افلاین بودید-_- یعنی انگار اب یخ بود ریختن رو سرم :| ... اون روز همه یا اف لاین بودن یا بلد نبودن اخرش به یکی ازدوستان بازم بلاگر گفتم از یکی از اشناهاشون پرسید:).... و امتحان از اون سوالی که من پرسیدم سخت تر بود -_- :))در کل بخیر گذشت
عع :)
کار انقدر واجبی داشتید تو قسمت تماس با ما هم ایمیل هست و هم تلگرام و حتی آدرس سایت اصلی
میتونید پیغام بدید
اصلا چرا نظر نذاشتی؟ :)))
اون چت افلاین اصلا انلاین نیستم برای زمانی بود ک تلگرام نیومده بود :)
البته حتما سوال سختی بوده :)
پاسخ:
اون روز اینقدر استرس داشتم و وقتمم کم بود اصلا نمیدونستم دارم چیکار میکنم :)
دو ساعت قبل امتحان بود رفتیم برا رفع اشکال بعد تو همون حین استاد گفت از فلان جا اینجوری هم میشه سوال داد ... بعد گفتیم جوابش گفت دیگ من نمیدونم :|
اومدیم بیرون در به در دنبال جواب بودیم تو نتم سرچ زدیم جواب میومد اما نه دقیقا برا سوال ما
تو همه گروها و هر جا میشناختیم با دوستم سر زدیم دریغ از یک نفر:|
وب شمام اومدم ، رفتم قسمت چت دیدم افلاین گفتم حتما نیستید دیگ برا همین نظرم نذاشتم .. بعد نمیدونستم ایمیل تلگرام و اینا هم گذاشتید ،استرس داشتیم :دی
خلاصه به خیر گذشت با این که سوالایی که داده بود اینقد سخت بود که ما پنج دقه اول به هم نگاه میکردیم:|
چقد خوش به حالمه که دلی نیستم !! |:
پاسخ:
هووم ، خوش به حال جفتمون :|
عجب !!؟ ... :))

پس دیگه وقتشه که بگیم:
هر چه دلم خواست همان می شود ...

+ خوش اومدی ...
و سلام ... :)
پاسخ:
:دی

یاد دیالوگ فیلم یوسف پیامبر افتادم ... دل است دیگر دلیل و منطق نمیشناسد:))
البته من خیلی وقتا دلمو سرکوب کردم-_-

❤ صد سلام:)
+من این سه نقطه هایی که میذارم تو نوشتن از شما به یادگار گرفتم :)
۰۸ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۰۸ פـریـر بانو
بق بقو ^_^
چه خوبه که برگشتیییییییی *_*

عاشق دلت شدم اصن! چقدر مهربونه هی میگه عزیزم عزیزم :))
پاسخ:
قربانت ^_^
قلب قلب  

:))) هعی 
دلم مهربونه درعوض عقلم کتک میزنه :))
معمولا دل همه آدما مهربون ...
خووووش اومدی بق بقو جااان
خوش حالم که تو این نبرد دلت موفق شد:)
پاسخ:
تشکرات فراوان یسنا جان ^_^

اوهوم ... خودمم :)
۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه عقل و دل بامزهای:-))
ان شاالله که حالت خوب باشه.
پاسخ:
:دی


ممنونم حورا جان :)
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۳ قاسم صفایی نژاد
برشگتیو
در خط اول رو درست کنید: برگشتیو :D
پاسخ:
-_- میگم یه شکلی بودش هااا نگو حروفو جا به جا چیدم :)))

مرسی:)
سلام:)
خوش برگشتین:)



امروز عرفه است برای دل هم دعا کنیم:)یاعلی
پاسخ:
سلام:)
ممنون

بله ... برای دل هم دعا کنیم ...

علی یارتون
»منون
پاسخ:
تمنا میکنم😐

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.